Åh jeg er simpelthen så nervøs i de her dage. Jeg har for 7 år siden haft en GUL hvor de måtte fjerne min højre æggeleder. Og nu frygter jeg for endnu en GUL. Jeg var indlagt natten til torsdag hvor gynækologen og overlægen havde svært ved at bedømme hvor min graviditet sad (var kun 6 uger henne, snart 7 nu). Dog kunne de ane en lille opklaring i livmoderen på 7 mm men ingen blommesæk. Hmm.. Så er lidt forvirret. Overlægen mente ikke umiddelbart at den sad udenfor livmoderen men han var slet ikke sikker. Blev dig sendt hjem og har så fået taget endnu en blodprøve i dag for at se om mig hgc tal er dalende.
Da jeg kom hjem torsdag morgen fra sygehuset tog blødningen til og det samme med smerterne.. Dog ikke noget helt vildt voldsomt lige som dengang med GUL, men der kom klumper med ud, hvilket dog er noget mindre i dag. Jeg kan dog mærke hvordan det værker i min højre side og det gør mig mega nervøs. For jeg aner ikke om jeg hat aborteret eller om det er begyndende symptomer på endnu en GUL. Jeg undskylder meget mit ret rodet indlæg men er fuldstændig rundt på gulvet for tiden.
Er der nogen af jer andre der har haft en GUL og ved i noget om, om symptomerne på spontan abort kan minde om en GUL? 
Anmeld
Citér