Jeg er simpelthen så skuffet over min mands familie.
min mand har fået børn sent, dvs at hanssster har to store børn der næsten er voksne. De børn har fået en masse opmærksomhed og kærlighed fra hele familien igennem deres opvækst og bedsteforældrene har været og er stadig en stor del af deres liv.
Min mand og jeg fik så det første barn for 3 år siden og nr 2 igen halvandet år efter. Der er absolut INGEN i mandens familie der i interesserer sig for vores børn. Hans søster og hendes mand og børn har kun set dem til barnedåb og en enkelt fødselsdag. Hans mor har set dem når vi har holdt deres fødselsdage så det er så 2 gange om året. En sjælden gang imellem kan manden finde på at køre forbi dem med drengene men de kommer aldrig på besøg hos os. Når se bliver inviteret er der altid 1000 dårlige undskyldninger. Lillebror har snart fødselsdag, og i den forbindelse er 7 personer fra mandens familie inviteret. 6 har svaret nej.
Jeg synes det er så dårligt, og synes ikke de Lan være det bekendt. Manden er så konfliktsky og vil ikke tage det op med dem, hvor jeg synes han burde banke i bordet og sige at han er skuffet på børnenes vegne. Men det vil han ikke selvom jeg har sagt at det gør mig ked af det.
Jeg har aller mest lyst til bare at droppe kontakten til dem helt, men manden vil ikke i klemme.
Er det mig der er for nærtagende eller hvad? Jeg synes manden burde sige noget til sin familie og jeg synes det er så synd for mine børn..
Anmeld
Citér