Tøj fra Zara - hjælp til størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.383 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2017

Dorthe1986

Hej alle

Er der nogle af jer, der har forstand på størrelserne på tøj fra Zara? Synes jeg på et tidspunkt har hørt at det skulle være lidt småt i det, men er det det?

Mine børn bruger primært tøj fra H&M, så det er deres størrelser jeg sammenligner ud fra, og der er min søn på 6 år i en størrelse 122 (nok snart 128). Han er en slank dreng og bukserne i den størrelse skal spændes en hel del ind, men benlængden er tilpas.

Min datter er 15 måneder og der er jeg nu begyndt at købe str 86 til hende. Hun er en lille buttet en.

Men da jeg godt kunne tænke mig at begynde at købe primært fra Zara, kunne jeg godt tænke mig at vide lidt om deres tøj, både til de små  og lidt større børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er småt i størrelsen. i sær bukser.

Anmeld Citér

23. oktober 2017

CBbaby

Jeg vil sige, at deres tøj skal købes i en str større generelt. Så en 92 til din datter. 

Og ja, deres bukser er meget smalle.

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Dorthe1986

CBbaby skriver:

Jeg vil sige, at deres tøj skal købes i en str større generelt. Så en 92 til din datter. 

Og ja, deres bukser er meget smalle.

Ok tak Hvordan er kvaliteten, tænker sådan i forhold til hogm? Og tænker du at når nu min dreng er slank i forvejen, at jeg så godt kan købe alderssvarende til ham?

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Bumdidum

Jeg har købt ved dem mange gange - elsker det!!! 

Jeg køber altid en størrelse større end andre mærker, det meste passer rigtig godt til slanke børn. Men nogen gange er der en mega bred trøje - det er ret så irriterende. 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Dorthe1986

Bumdidum skriver:

Jeg har købt ved dem mange gange - elsker det!!! 

Jeg køber altid en størrelse større end andre mærker, det meste passer rigtig godt til slanke børn. Men nogen gange er der en mega bred trøje - det er ret så irriterende. 

Sagen er bare den at min søn er slank, men min datter lidt mere buttet i det men tænker at prøve at gå en størrelse op ved hende .

Er kvaliteten god nok?

Anmeld Citér

23. oktober 2017

CBbaby

Ok tak Hvordan er kvaliteten, tænker sådan i forhold til hogm? Og tænker du at når nu min dreng er slank i forvejen, at jeg så godt kan købe alderssvarende til ham?

Altså vores datter er meget slank. Som I hun er over 2 og vejer ca 11.5 kg og er ca 85-86 cm høj. Hun bruger str 92 hos dem og 86 i hogm. (Som kan være lidt til den store side generelt - i breden især) hun har altid brugt en str større. De er nemlig meget små også i længden. Hun brugte deres str 80 da hun var en 74 i andre mærker. Og der sad det til da hun blev en 80 kunnne hun slet ikke være i den i længden - eller den sad så stramt, at hun havde meget svært ved at bevæge sig.

kvaliteten er det samme eller lidt bedre en hogm  

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Dorthe1986

CBbaby skriver:

Altså vores datter er meget slank. Som I hun er over 2 og vejer ca 11.5 kg og er ca 85-86 cm høj. Hun bruger str 92 hos dem og 86 i hogm. (Som kan være lidt til den store side generelt - i breden især) hun har altid brugt en str større. De er nemlig meget små også i længden. Hun brugte deres str 80 da hun var en 74 i andre mærker. Og der sad det til da hun blev en 80 kunnne hun slet ikke være i den i længden - eller den sad så stramt, at hun havde meget svært ved at bevæge sig.

kvaliteten er det samme eller lidt bedre en hogm  

Ja min datter vejede  det samme til 1 års undersøgelsen som din datter, men målte 74 cm   men tænker at prøvecat købe nogle test-ting og så se 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.