Hmm... Der er mange ting jeg gerne vil sige til dig
Jeg har hele mit liv, til jeg blev 18 år, været svært plaget af eksem over det meste af min krop. Lægerne kunne ikke rigtig finde noget allergi, men da jeg blev 18 år kom jeg til en bioressonans terapued. Her fik jeg konstateret hvede allergi og hele min krop ændrede sig på uffattelig kort tid, så det var tydeligt at det var det jeg fejlede.
Det er så mange år siden nu og jeg spiser hvede igen, men kan også godt mærke at jeg skal passe på og ikke bare spise hvede i overdrevede mængder... SÅ jeg kan SAGTENS sætte mig ind i, hvordan det føles, når I skal ud osv... Det er så svært! Jeg syntes også det er skidesvært, når man står et eller andet sted, hvor der nogen i den bedste mening, der laver en PORRETÆRTE uden hvede fx... JEG HADER bare tærter og det er ALTID det folk laver til mig... Suk. Så føler man sig mega utaknemmelig. mmm.
Mht hvem der tager hensyn osv. Så har jeg også oplevet at mine venner, var dem der tog mest hensyn. Min familie fx min mor, spurgte mig stadig mange gange, om jeg ville have en 'basse' fx... selvom jeg ikke havde spist hvede i 6-7 år... Mmm. Jeg blev mega ked af det, for at være ærlig. Men det er en helt anden verden, for andre mennesker. De er ikke der og de tænker ikke på det. Det er ikke mangel på kærlighed for jer, at de ikke husker det. Det må du virkelig prøve at se om du kan føle det... Mmm.
Også vil jeg også sige: Husk at han godt KAN vokse fra det 
Held og lykke!!!
Anmeld