2 års undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Sara.

Min pige bliver to d.13 oktober, og skal til 2 års undersøgelse d.19 november...

Hvad kommer der til at ske ved den undersøgelse??? er der noget jeg skal have tænkt over?

Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Tullebobs

Hejsa

Jeg mener, at de "bare" bliver målt, vejet og lyttet på. Kigget i ørerne osv. Men ikke noget videre - og ingen  vaccinationer Lægen spørger nok og til hendes generelle velbefindende og madvaner mv. God fornøjelse og no worries.

Kh Trine

Anmeld

11. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min søn Luka skal til 2 års undersøgelse på tirsdag (han bliver 2 år på torsdag den 15/10). Der er vægt, længde og almindelig undersøgelse

Anmeld

13. oktober 2009

MoarHvidovre

Så har vi været til 2 års undersøgelse. Luka blev vejet (13 kg) og skulle måles (men han ville ikke helt samarbejde, så han blev ikke målt). Så blev fødder undersøgt, hans gang, hans pung (om stenene var faldet ned) og så konstaterede hun, at han havde en meget godt sprog (han sammensætter mange ord sammen, hvor de normalt kun sammensætter 2 ord). Ellers var det bare lidt almindeligt snak om, hvordan det ellers går

Anmeld

13. oktober 2009

Sara.

Katja... skriver:

Så har vi været til 2 års undersøgelse. Luka blev vejet (13 kg) og skulle måles (men han ville ikke helt samarbejde, så han blev ikke målt). Så blev fødder undersøgt, hans gang, hans pung (om stenene var faldet ned) og så konstaterede hun, at han havde en meget godt sprog (han sammensætter mange ord sammen, hvor de normalt kun sammensætter 2 ord). Ellers var det bare lidt almindeligt snak om, hvordan det ellers går

Det lyder da rigtig spændende....

Glæder mig til det med min pige, men er nu heller ikke sikker på at hun vil samarbejde. hehe....

Tak for opdateringen

Lyder som en dejlig dreng du har

Anmeld

13. oktober 2009

MoarHvidovre

lærkes_mor skriver:

Det lyder da rigtig spændende....

Glæder mig til det med min pige, men er nu heller ikke sikker på at hun vil samarbejde. hehe....

Tak for opdateringen

Lyder som en dejlig dreng du har

Tillykke med din datters 2 års fødselsdag i dag

Rigtig god fornøjelse til undersøgelsen og jeg håber, at din datter vil samarbejde lidt mere end Luka ville, hi hi hi.

Jeg kan se, at du har termin den 26/3 - det er min fødselsdag

Anmeld

14. oktober 2009

Sara.

Katja... skriver:

Rigtig god fornøjelse til undersøgelsen og jeg håber, at din datter vil samarbejde lidt mere end Luka ville, hi hi hi.

Mange tak for fødselsdags hilsnen

og tak, er spændt på hvad lægen siger om min lille store pige

Ej hvor sjovt lige på din fødselsdag. Meeeennn regner nu med at gå over tid. Det må tiden vise

Anmeld

14. oktober 2009

Sara.

Katja... skriver:

Mange tak for fødselsdags hilsnen

og tak, er spændt på hvad lægen siger om min lille store pige

Ej hvor sjovt lige på din fødselsdag. Meeeennn regner nu med at gå over tid. Det må tiden vise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.