Oftere toiletbesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2017

Anonym trådstarter

Sorry!! Det er så pinligt at jeg skal spørge, da det lyder ulækkert og som en joke, men... (jeg ved ikke om det tegn på menses eller graviditet)

Siden min kæreste er kommet i mig, har jeg været været en del på toilettet for at lave nr.2, 1-2 gange hver dag. Er det normalt? Det er dag 27 af min cyklus, som normalt plejer at være 29-32 dage, er det normalt stadig at have udflåd? Lige nu og her kan jeg slet ikke huske, hvordan mine andre cyklusser plejer at være.. Har haft hvidt blødt klumpet udflåd, mener bare jeg plejer at være tør på dette tidspunkt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2017

Anonym trådstarter

*hyppigere

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym

Det med hyppigere toiletbesøg ved jeg ikke, da jeg altid har skulle afføre et par gange om dagen! Tilgengæld har jeg haft færre toiletbesøg efter opdaget graviditet. 

Men jeg havde (og har stadig nu i 13+0) en meget øget mængde udflåd, allerede fra befrugtningen skete. 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym

Det med udflåd er vist meget forskelligt. Jeg har normalt godt med udflåd, men efter jeg er blevet gravid er der nærmest ingen udflåd. Ikke engang i starten af graviditeten, hvor jeg døjede med svamp i nogle uger, og ikke engang der var der udflåd.

Mht hyppigere toiletbesøg, så kan en graviditet både ændre det til hyppigere og sjældnere toiletbesøg, men det er bestemt ikke et tegn som kan tolkes som graviditetstegn, da det er noget som først sker noget senere i graviditeten, når livmoderen fylder noget mere og dermed presser på tarmene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.