Julegaver med % 'er fra Bilka :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
5 svar
2 synes godt om
22. oktober 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP

Halløj derude ! Nu er legetøjskataloget jo kommet fra Bilka og det er gældende til d. 23 Dec...- men hvornår er det der kommer procenter på alt legetøj ?? Nogen der ved/husker det ??

På forhånd tak :-)

//Mette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2017

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Bilka har vistnok 25% i denne weekend og har formentligt og %’er til Black friday 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Lige nu har de 25% og det kommer af flere omgange. Ved også der kommer 30% på et tidspunkt 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
mor:) skriver:

Lige nu har de 25% og det kommer af flere omgange. Ved også der kommer 30% på et tidspunkt 

Ja, mener også der kommer 30 % - hvilket er værd at vente på  Men ville også bare gerne igang med ræset snart...- så jeg kunne være færdig inden december 

//Mette

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Janey

Profilbillede for Janey

De er startet med 25% i denne weekend, og så synes jeg, at det plejer at være næsten hver 2./3. weeekend helt frem til jul med 25 eller 30%. Jeg har købt i weekenden til fødselsdag, og en af de ting, jeg købte var på tilbud til langt mere end 30% (en Duplo æske til 449- men den blev solgt til 139,- før rabat). Jeg ved ikke, om der var andre ting, der var sat så langt ned, eller om jeg bare var heldig med, at den ene af de ting, jeg købte var så meget på tilbud.

Anmeld Citér

23. oktober 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
Janey skriver:

De er startet med 25% i denne weekend, og så synes jeg, at det plejer at være næsten hver 2./3. weeekend helt frem til jul med 25 eller 30%. Jeg har købt i weekenden til fødselsdag, og en af de ting, jeg købte var på tilbud til langt mere end 30% (en Duplo æske til 449- men den blev solgt til 139,- før rabat). Jeg ved ikke, om der var andre ting, der var sat så langt ned, eller om jeg bare var heldig med, at den ene af de ting, jeg købte var så meget på tilbud.

Fedt - det var noget af en rabat   Jeg må holde øje med de gode rabatter!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.