Positiv update på Emil :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Vingummien

Syntes vi trænger til lidt positiv om Emil efter alt det sygdom. Tror ikke der går længe inden han går, men nu må vi se. Han render rundt om bordet inde i stuen og laver ulykker, vi kan slet ikke have noget på bordet derinde mere, rigtig øv, men sådan er det jo når man har små børn

Han kan nu sige ja helt flydende hvis man kan sige det sådan, det er ikke baby agtig mere. Og så ryster han på hovedet hvis han ikke vil have mad f.eks og nikker hvis det er et ja. Han er begyndt at gentage rigtig meget, og han rammer da tit rigtig godt første gang han siger det, men ikke altid anden gang er lige så godt hehe. Og så er der diverse andre ord hann også kan sige i går sagde han "g alen" = Onkel Allan

Han kan synge lille Peter edderkop, laver den tit på ham og han syntes det er meget sjovt og følger så andre gange meget alvorligt med hvor han så prøver at gentege det jeg synger, det er så bare KOP i stedet for EDDERKOP, men syntes det err super sej så det er den vi synger mest nu når hanhar vist interesse i at synge den selv også.

Han har et meget stort temperament og skælder tit sin far ud når han ikke må pille ved ledninger osv og hans far siger nej.
Han er en mor dengse og har jo været det længe nu, og det forsætter stadig, det bedste er at sidde ved mor eller hænge på mors arm, så kan han godt blive virkelig gal hvis jeg lige skal på wc.

Han er komme tind i en periode hvor han ikke spiser så meget og ikke lige det vi har brug for syntes jeg jo ikke da han jo altså godt lige må komme lidt i gang efter alt det sygdom. Hey han har forrresten ikke være syg i en uge  nu andet end lidt forkølelse, men hverken feber eller sådan, det er da fremskridt, men nu må jeg hellere passe på ikk at rose det for meget, plejer jo at give bagslag når det er.

Den 22 skal mig og Emil jo til  Viborg og kigge på tøj til ham på en systue det bliver jo altså vildt fedt, og håber vi finder noget billigt og pænt til ham, han trænger til at få noget lunt tøj, men er ikke ligefrem penge på træerne vi STADIG IKKE har herhjemme desværre. Sådan som det ser ud nu så er det vist kun ungerne der får julegave i år, så må vi håbe at resten af familien er forstående for det, vi skal jo have Franks datter til jul i år så det bliver spændende.
Jeg trot jeg har fundet ud af hvad jeg vil nu, og bliver evt en uddannelse, men melder stærkt tilbage med hvad det er når jeg har fundet ud af om vi har råd til det, så vil ikke have for store forhåbninger.

Håber i alle har det rigtig godt og det går godt med de små både i maven og uden for, og det ser lyst ud for jer der kæmper

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Barbamama

Det er dejligt at høre at han har det godt den lille mand og at han skælder ud. ha ha ha. SÅ går det jo fremad

Anmeld

11. oktober 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Det er dejligt at høre at han har det godt den lille mand og at han skælder ud. ha ha ha. SÅ går det jo fremad

Ja det er skønt, har så lige opdaget at han også har fået lidt kindtænder i under munden nu, igen uden et ord. Er vildt. MEn han har stadig kun 2 fortænder i undermunden

Anmeld

11. oktober 2009

JustAnotherName

Skønne billeder af din lille laban. Han lyder bare til at trives dejligt.

Anmeld

11. oktober 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Skønne billeder af din lille laban. Han lyder bare til at trives dejligt.

Ja det gør han også

Anmeld

12. oktober 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Ja det er skønt, har så lige opdaget at han også har fået lidt kindtænder i under munden nu, igen uden et ord. Er vildt. MEn han har stadig kun 2 fortænder i undermunden

Hold da op!!! Det er da sejt!!!

Anmeld

12. oktober 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Hold da op!!! Det er da sejt!!!

Nej, min dreng mangler sine fortænder

Anmeld

12. oktober 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Nej, min dreng mangler sine fortænder

jeg synes da bare det er vildt han har fået tænder uden han har pevet...

Anmeld

12. oktober 2009

Vingummien

michella80 skriver:

jeg synes da bare det er vildt han har fået tænder uden han har pevet...

Nårh ja troede du mente hvordan hans tænder kom frem

Anmeld

12. oktober 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Nårh ja troede du mente hvordan hans tænder kom frem

nårh. hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.