Angående fertilitetsbehandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når man har fået Ovitrelle er to streger ikke ensbetydende med graviditet, da Ovitrellen kan give to streger i op til 14 dage.. Altså falsk positiv, da det er hormonet fra indsprøjtningen, som testen kan måle.. 

Men jeg  for at den er! 

Det ved jeg godt, men plejer aldrig at teste positiv så sent. Ovitrellen plejer maks at være der i 10 dage. 

Men nu er testen heller ikke så tydelig mere 

Så er rimelig forvirret og har lyst til at græde. Øv øv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det ved jeg godt, men plejer aldrig at teste positiv så sent. Ovitrellen plejer maks at være der i 10 dage. 

Men nu er testen heller ikke så tydelig mere 

Så er rimelig forvirret og har lyst til at græde. Øv øv.

Kender følelsen 

Jeg håber det snart lykkes for jer! 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym trådstarter

Ja så testede jeg igen i dag  mere tydelig end hidtil. 

Kom 10 sekunder efter jeg tissede på testen! Åh håber håber håber. 15 dage siden ovitrielle og test dag i morgen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Ja så testede jeg igen i dag  mere tydelig end hidtil. 

Kom 10 sekunder efter jeg tissede på testen! Åh håber håber håber. 15 dage siden ovitrielle og test dag i morgen.

Nu var der jo en der skrev at det ovitrielle kan være i kroppen i op til 14 dage. Men rent logisk bør testene jo blive mindre og mindre positive hen mod slutningen af de 14 dage, hvis det er pga det ovitrielle. Så når dine tests i dag er mere positive end i går og du har testdag i morgen, så tror jeg altså stadig på at den er der, så endnu engang stort tillykke  Er det første barn/første graviditet? Min tidlige ammehjerne (som jeg har haft siden uge 6-8 stykker i graviditeten, så glæd dig! ) kan ikke huske om du nævnte noget om det i dit startindlæg?

Og har du prøvet at udregne hvornår du så ca vil have termin?

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Nu var der jo en der skrev at det ovitrielle kan være i kroppen i op til 14 dage. Men rent logisk bør testene jo blive mindre og mindre positive hen mod slutningen af de 14 dage, hvis det er pga det ovitrielle. Så når dine tests i dag er mere positive end i går og du har testdag i morgen, så tror jeg altså stadig på at den er der, så endnu engang stort tillykke  Er det første barn/første graviditet? Min tidlige ammehjerne (som jeg har haft siden uge 6-8 stykker i graviditeten, så glæd dig! ) kan ikke huske om du nævnte noget om det i dit startindlæg?

Og har du prøvet at udregne hvornår du så ca vil have termin?

Jeg håber virkelig du har ret og at den er der!

Har lige snakket med lægen og har tid til blodprøve i dag kl 09.15 og får svar på den i morgen 

Jeg har en dreng på snart 9 her til januar. 

Dejlig alder men nu vil han også gerne have en lillebror eller lillesøster så vi håber inderligt at den er der 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig du har ret og at den er der!

Har lige snakket med lægen og har tid til blodprøve i dag kl 09.15 og får svar på den i morgen 

Jeg har en dreng på snart 9 her til januar. 

Dejlig alder men nu vil han også gerne have en lillebror eller lillesøster så vi håber inderligt at den er der 

Tror bestemt den er der, og krydser fingre for det er samme besked du får i morgen 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Tror bestemt den er der, og krydser fingre for det er samme besked du får i morgen 

Jubii 4+0 og baby på vej HCG på 132 i uge 3+6  

Klinikken var imponeret  Graviditetsscanning d. 15/11

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Thilde86

Hvor dejligt, stort tillykke med det  Så skal den lille bare blive derinde nu  Dejligt det er lykkedes! 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Hvor dejligt, stort tillykke med det  Så skal den lille bare blive derinde nu  Dejligt det er lykkedes! 

Det tror jeg helt sikkert den gør 

Og mange tusinde tak!

Anmeld Citér

24. oktober 2017

pb2017

Anonym skriver:

Stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.