Kæresten er gået, men vil han tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
7 svar
24 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Kære alle kvinder og måske mænd, jeg er i vildrede og har derfor behov for gåde råd og måske en hjælp til at afklare hvor jeg står. 

Min kæreste og jeg gik fra hinanden for 3 uger siden, det var hans valg og begrundelsen var at der i den seneste tid har været for mange diskussioner og skænderier. 

MEN... jeg har svært ved at vide hvad han virkelig vil, for spørger jeg ham er han sikker i hans sag nu, men siger selv at han ikke ved hvordan tingene kan komme til at se ud mellem os på et tidspunkt igen. Tror han er meget forvirret. Når jeg spørger bliver han hurtig irriteret og slår det hen. Han har ingen kontakt med andre piger, og har ikke behovet. 

Siden de 3 uger er gået har vi set hinanden 5 gange og har sovet sammen, puttet, haft sex enkelte gange. Han ringer indimellem i hverdagene for at høre hvad jeg laver og hvordan jeg har det. Jeg blev inviteret med til hans fødselsdag og det har været super hyggeligt, og vi har været hos hans forældre hvor vi på sofaen har lagt og flettet fingre og puttet. Alle i hans familie er så ked af hans beslutning og håber at han vælger om igen, især fordi jeg har været hans støtte gennem et sygdomsforløb og stadig er. Han har også spurgt om jeg fortsat vil være den støtte for ham og det har jeg selvfølgelig sagt ja til. 

Men hvor filan står jeg lige, for jeg har selv en fornemmelse af at han kommer tilbage, men bare er super forvirret lige nu, og måske ikke har indset hvad det her kommer til at betyde. Nemlig at han mister mig. 

Hvad tænker i?  For lige nu går jeg bare og venter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2017

Lucky05

Anonym skriver:

Kære alle kvinder og måske mænd, jeg er i vildrede og har derfor behov for gåde råd og måske en hjælp til at afklare hvor jeg står. 

Min kæreste og jeg gik fra hinanden for 3 uger siden, det var hans valg og begrundelsen var at der i den seneste tid har været for mange diskussioner og skænderier. 

MEN... jeg har svært ved at vide hvad han virkelig vil, for spørger jeg ham er han sikker i hans sag nu, men siger selv at han ikke ved hvordan tingene kan komme til at se ud mellem os på et tidspunkt igen. Tror han er meget forvirret. Når jeg spørger bliver han hurtig irriteret og slår det hen. Han har ingen kontakt med andre piger, og har ikke behovet. 

Siden de 3 uger er gået har vi set hinanden 5 gange og har sovet sammen, puttet, haft sex enkelte gange. Han ringer indimellem i hverdagene for at høre hvad jeg laver og hvordan jeg har det. Jeg blev inviteret med til hans fødselsdag og det har været super hyggeligt, og vi har været hos hans forældre hvor vi på sofaen har lagt og flettet fingre og puttet. Alle i hans familie er så ked af hans beslutning og håber at han vælger om igen, især fordi jeg har været hans støtte gennem et sygdomsforløb og stadig er. Han har også spurgt om jeg fortsat vil være den støtte for ham og det har jeg selvfølgelig sagt ja til. 

Men hvor filan står jeg lige, for jeg har selv en fornemmelse af at han kommer tilbage, men bare er super forvirret lige nu, og måske ikke har indset hvad det her kommer til at betyde. Nemlig at han mister mig. 

Jeg tror ikke han bliver klogere, før du giver slip. Med det mener jeg, at du må afvise tilbud om besøg, invitationer og andet. selvom det er hårdt. Jeg har selv stået i det. Her var der bare ægteskab, hus og barn imellem os. Jeg var knust!! Men jeg lod ham totalt være. Tog selvfølgelig telefonen hvis han ringede, og jeg ringede kun hvis det var noget vigtigt omkring vores datter. 

Han oplever ikke at komme til at savne dig , eller blive klogere før du er på afstand. Du ender bare med at blive såret.  Kan fornemme du stadig er glad for ham. 

Lad ham være, selvfølgelig på en ordentlig måde. Håber det giver meningen  

held og lykke fremover. 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Lucky05

Lucky05 skriver:

Jeg tror ikke han bliver klogere, før du giver slip. Med det mener jeg, at du må afvise tilbud om besøg, invitationer og andet. selvom det er hårdt. Jeg har selv stået i det. Her var der bare ægteskab, hus og barn imellem os. Jeg var knust!! Men jeg lod ham totalt være. Tog selvfølgelig telefonen hvis han ringede, og jeg ringede kun hvis det var noget vigtigt omkring vores datter. 

Han oplever ikke at komme til at savne dig , eller blive klogere før du er på afstand. Du ender bare med at blive såret.  Kan fornemme du stadig er glad for ham. 

Lad ham være, selvfølgelig på en ordentlig måde. Håber det giver meningen  

held og lykke fremover. 

Og jeg bor sammen med min mand igen :-) det er snart 2 år siden vi flyttede fra hinanden en periode. Og vi har aldrig haft det bedre end vi har nu :-) 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym

Min kæreste og jeg havde samme tur i februar:-) 

Han valgte vi skulle stoppe da vi simpelthen havde for mange skænderier, og egentligt bare var sure på hinanden altid! 

Jeg var enig og derfor valgte jeg at flytte hjem til min far og være der indtil jeg kunne evt finde en bolig. 

Men tingene ændrede sig, Min kæreste skrev til mig 2 dage efter hver eneste dag, spurgte om jeg ikke kom og hyggede med film, måske en gåtur pp stranden osv osv.. Jeg var rimelig afvisende i starten da vi egentlig havde gjort det forbi. Men sagde til sidst ok til en tur i byen med ham. Det var pludselig helt anderledes! Han var så kærlig og ingen sure miner fra nogle af os og efter 25 dage spurgte han og jeg ikke ville flytte ind igen for han savnede mig helt sindssygt. Og jeg ham. Vi er idag stadig sammen og har aldrig haft det så godt! Det var lidt af en øjenåbner at vi egentlig Elsker hinanden meget højt og ikke kan undvære hinanden :-) 

Pausen gavnede os, måske har det også gavnede din kæreste/eks :-) 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg havde samme tur i februar:-) 

Han valgte vi skulle stoppe da vi simpelthen havde for mange skænderier, og egentligt bare var sure på hinanden altid! 

Jeg var enig og derfor valgte jeg at flytte hjem til min far og være der indtil jeg kunne evt finde en bolig. 

Men tingene ændrede sig, Min kæreste skrev til mig 2 dage efter hver eneste dag, spurgte om jeg ikke kom og hyggede med film, måske en gåtur pp stranden osv osv.. Jeg var rimelig afvisende i starten da vi egentlig havde gjort det forbi. Men sagde til sidst ok til en tur i byen med ham. Det var pludselig helt anderledes! Han var så kærlig og ingen sure miner fra nogle af os og efter 25 dage spurgte han og jeg ikke ville flytte ind igen for han savnede mig helt sindssygt. Og jeg ham. Vi er idag stadig sammen og har aldrig haft det så godt! Det var lidt af en øjenåbner at vi egentlig Elsker hinanden meget højt og ikke kan undvære hinanden :-) 

Pausen gavnede os, måske har det også gavnede din kæreste/eks :-) 

Og forresten har vi været sammen i snart 7 år :-) 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg tænker at du skal passe på dig selv og sætte dig selv først. Det lyder til at han får det hele, en hjælper, en ven, sex og tryghed samtidig med, at han får friheden fra dig.

det er okay, at han ikke ved hvad han vil, men jeg synes du skal trække dig helt ud imens han finder ud af det. Ellers ender det i noget miskmask af følelser mellem jer. Det bliver hårdt, men afgørelsen bliver trukket i langdrag hvis du ikke trækker dig nu. Lad ham mærke friheden, mærke konsekvenserne. Måske vælger han dig ikke, men så kan du komme videre. Måske vælger han dig og så vil du vide, at han virkelig har valgt dig til og ikke bare er blevet "trukket tilbage" fordi i holdt kontakten vedlige.

lad være med at love, at være hans støtte hvis du kommer til at pines over, at være med din elskede som ikke vil dig længere. Du fortjener også at komme videre hvis han ikke vælger dig. Alt andet er unfair. 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg tænker, at han har dig præcis hvor han ønsker. Han får alt fra dig - kærlig støtte og sex, og skal ikke selv binde sig til en dyt!

Du er rent ud sagt til grin.

Hvis du er ok med det er alt jo fint. Hvis ikke så giv ham den kolde skulder som vil tvinge han til at vælge noget til og fra! 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Vivienne

Du skal simpelthen cut all ties til ham, hvis du håber på en chance senerehen. Du skal ikke være hans støtte, psykolog, bolleveninde, osv. 

Du skal fuldstændig tage afstand til ham og dermed lade ham vide at han ikke kan styre dig. Han vil i den tid finde ud af om han savner dig eller om han har det godt uden dig. Det er knald eller fald. 

Men det du har gang i nu, det dur ikke. Du kommer ingen vegne med det. 

Held og lykke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.