Søger stofbleer brugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

227 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2017

Anonymor

Goddaw goddaw.

Jeg søger brugte stofbleer - Det gør ikke noget, at de ser brugte ud, men vil self. gerne undgå store ulækre pletter og sådan :-) Er simpelthen for nærig til at gå ud at købe dem fra ny, så giv lyd, hvis du har lyst til at sælge sådan nogen!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2017

Rockertand

Anonymor skriver:

Goddaw goddaw.

Jeg søger brugte stofbleer - Det gør ikke noget, at de ser brugte ud, men vil self. gerne undgå store ulækre pletter og sådan :-) Er simpelthen for nærig til at gå ud at købe dem fra ny, så giv lyd, hvis du har lyst til at sælge sådan nogen!

12 stk. for 79 kr er da ikke dyrt?

Hvis man er enormt genbrugs-minded kan jeg godt forstå det, men ellers?

Mine stofbleer fra 4 børn bliver brugt til rengøring, de er simpelthen geniale til det  

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonymor

Rockertand skriver:

Mine stofbleer fra 4 børn bliver brugt til rengøring, de er simpelthen geniale til det  

Hvor finder du den pris? Send gerne link! Dem jeg har kunne finde har været 10 for 125. Og nej, det er ikke dyrt, men hvis det kan gøres endnu billigere ville det da altid være at ønske  

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Dash

Rockertand skriver:

Det godt nok også billigt. Da vores var små betalte vi 79,- for 4 stk 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Rockertand

Anonymor skriver:

Hvor finder du den pris? Send gerne link! Dem jeg har kunne finde har været 10 for 125. Og nej, det er ikke dyrt, men hvis det kan gøres endnu billigere ville det da altid være at ønske  

Bilka.

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonymor

Rockertand skriver:

Bilka.

Huh.. Jeg har købt en pakke med 6 styk derude for omkring 100, fordi jeg gerne ville have nogle pæne, jeg synes ikke jeg kunne finde andre end de pakker, havde nemlig regnet med at kunne finde det derude.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.