Ideer til fornyelse af sexliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.502 visninger
9 svar
17 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Godmorgen piger!

Jeg kunne godt tænke mig st vide hvad I gør for at fornye jeres sexliv dem af jer der enten er gift eller har et forhold?? 

Min kæreste og jeg har været sammen i 11 1/2 år. Han savner spænding og fornyelse i vores sexliv. Han syntes altid at det er det samme og det samme jeg gør. Både under forspil men også under sex. Han mangler at jeg gør noget nyt. Det hele er alt for forudsigeligt siger han. Ved ved næsten præcist hvad jeg gør nu og hvad det næste så er. Han har også svært ved at blive stiv hvis ikke jeg har sat mit hår, taget make up på og taget lidt sexet tøj på. Altså hvis jeg ikke gør noget ud af mig selv så kan han ikke rigtig blive tændt og liderlig og få den op at stå hvilket gør mig lidt ked af det, men det er ikke det vi skal komme ind på her. 

Så jeg mangler ideer til hvad jeg kan gøre som forspil og hvad/hvordan jeg kan vække hans interesse og liderlighed samt hvad jeg kan gøre under sex?? Det hele er bare blevet for kedeligt for ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2017

300515

Du kan binde ham, give ham bind for øjnene og give ham en sensuel helkropsmassage, hvor du bygger spændingen mere og mere op.

Du kan tage corsage, strømper og hel på og lege "tjener" med hans yndlingsmad, kold øl o.lign. Kravl evt under bordet under maden og begynd et blowjob.

Skriv sexbeskeder til ham i løbet af en hel dag.

Der er mange ting man kunne gøre, men hvad gør I i forvejen? Så er det lettere at komme med nye forslag.

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Godmorgen piger!

Jeg kunne godt tænke mig st vide hvad I gør for at fornye jeres sexliv dem af jer der enten er gift eller har et forhold?? 

Min kæreste og jeg har været sammen i 11 1/2 år. Han savner spænding og fornyelse i vores sexliv. Han syntes altid at det er det samme og det samme jeg gør. Både under forspil men også under sex. Han mangler at jeg gør noget nyt. Det hele er alt for forudsigeligt siger han. Ved ved næsten præcist hvad jeg gør nu og hvad det næste så er. Han har også svært ved at blive stiv hvis ikke jeg har sat mit hår, taget make up på og taget lidt sexet tøj på. Altså hvis jeg ikke gør noget ud af mig selv så kan han ikke rigtig blive tændt og liderlig og få den op at stå hvilket gør mig lidt ked af det, men det er ikke det vi skal komme ind på her. 

Så jeg mangler ideer til hvad jeg kan gøre som forspil og hvad/hvordan jeg kan vække hans interesse og liderlighed samt hvad jeg kan gøre under sex?? Det hele er bare blevet for kedeligt for ham.

Et godt sexliv er et fælles ansvar - Og som jeg læser din tråd, ligger han alt ansvaret over på dig. DU skal gøre noget andet. Det er kedeligt, at DU altid gør det samme. DU skal gøre alt muligt ud af dig selv, for han overhovedet kan tænde på dig seksuelt. Måske skulle han arbejde på jeres sexliv i positivt samarbejde med dig? Måske skulle i i fællesskab finde på måder, hvorpå i kan ruske op i tingene, fordi det er helt naturligt, at tingene kan blive lidt rutineprægede efter så mange år. Igen: Fælles ansvar, for i er to om at have sex. Og ved at lægge alt ansvaret over på dig, bidrager han også til en følelse af usikkerhed hos dig og en følelse af ikke at gøre det godt nok.

Jeg tænker lidt - Hvis der sker præcis det samme hver gang, og han kan forudse det, så må det alt andet lige også betyde, at han gør præcis det samme hver gang. Hvad med at han gjorde noget andet? At han tog teten ved at fratage dig "magten" seksuelt og tog ansvaret? Han kunne jo også fortælle dig, hvad han har lyst til undervejs, det behøver ikke være kommanderende eller akavet. Det kan være i ligger og kysser, og han hvisker dig i øret, at du skal tage ham i munden. Eller HAN kunne spice tingene op ved at give dig bind for øjnene og forkæle din krop.

Summasummarum: I skal da i fællesskab finde en løsning, og han kan lige så vel som dig gøre tingene anderledes. Det er så vigtigt at kunne tale åbent om sexlivet, for på den måde kan han også fortælle dig, hvad han har lyst til, der skal ske, så du ikke skal famle i blinde helt alene. Han kan ryste posen, du kan ryste posen, I kan ryste posen. Det er sgu ikke et enmandsarbejde

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Godmorgen piger!

Det kunne jo også være han allerede har gået og tænkt på hvad han gerne vil have. Han har vel fantasier og lyster som ikke bliver indfriet, men som han simpelthen ikke får sat ord på, eller ikke tør at åbne op omkring. Hvad med dig selv? Er dit sexliv lige som det skal være, og som du vil tænke tilbage på med et smil og tilfredshed når du er gammel? Se det som en fælles for jer mulighed for at få snakket godt og grundigt, om alle jeres tanker om og forventninger til sexlivet, og få vendt det til et nyt og fantastisk kapitel i jeres liv. Det kan tage lang tid at åbne op, i små bidder. Men hver gang kan give lysten til endnu mere åbenhed, og kan i sig selv virke frækt og opstemmende. Så ja, begynd at snakke og snakke, hvor det ikke kun er fordi han synes det er blevet kedeligt, men hvor I sammen skal arbejde mod noget nyt og fantastisk og tilfredsstillende.

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Babilooo

Nogle gange når der går børn og leverpostej i hverdagen kan man godt glemme at gøre noget ud af sig selv - både som mand og kvinde. 

Jeg ved ikke om du har meget fokus på børn og derfor gør meget mindre ud af dig selv end tidligere. Jeg ved heller ikke hvor meget din mand gør ud af sig selv. Men hvis han “holder standarden” så at sige og du har droslet markant ned (kedeligt gammelt tøj, ingen makeup osv), så kan der måske ligge noget i at du skal oppe dit fokus på dig selv for at sexlivet op igen. Så er det måske ikke ham men dig der skal lave en ændring. Hvis i bare er dårligt til at fortælle om fantasier, så er det jo blot at sætte igang og få snakket.

der findes forholdskalendre med opgaver der kan Spice forhold op. Kan købes i boghandel. Her får man hver måned en opgave. Det kan være at få unger passet og have aften sammen hvor man laver mad sammen nøgen uden at måtte have sex før senere osv... for at pirre. Det kan være ar skrive en seddel med 10 ting man elsker ved den anden osv. Det er sjov.

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Nogle gange når der går børn og leverpostej i hverdagen kan man godt glemme at gøre noget ud af sig selv - både som mand og kvinde. 

Jeg ved ikke om du har meget fokus på børn og derfor gør meget mindre ud af dig selv end tidligere. Jeg ved heller ikke hvor meget din mand gør ud af sig selv. Men hvis han “holder standarden” så at sige og du har droslet markant ned (kedeligt gammelt tøj, ingen makeup osv), så kan der måske ligge noget i at du skal oppe dit fokus på dig selv for at sexlivet op igen. Så er det måske ikke ham men dig der skal lave en ændring. Hvis i bare er dårligt til at fortælle om fantasier, så er det jo blot at sætte igang og få snakket.

der findes forholdskalendre med opgaver der kan Spice forhold op. Kan købes i boghandel. Her får man hver måned en opgave. Det kan være at få unger passet og have aften sammen hvor man laver mad sammen nøgen uden at måtte have sex før senere osv... for at pirre. Det kan være ar skrive en seddel med 10 ting man elsker ved den anden osv. Det er sjov.

Hvad hedder den bog helt præcist?? Den lyder spændende ��

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Hvad hedder den bog helt præcist?? Den lyder spændende ��

Det er ikke en bog men en kalender hvor man sammen pakker en opgave ud hver måned

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det er ikke en bog men en kalender hvor man sammen pakker en opgave ud hver måned

Nåå okay, he he. Jeg må i boghandleren og kigge lidt 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Tystys14

Smølfine123 skriver:

Hvad hedder kalenderen ? Jeg ville føle mig lidt fjollet hvis jeg bliver nød til at stå i boghandelen og spørge "har i en fræk kalender med små opgaver"  hi hi.

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Babilooo

Tystys14 skriver:

Hvad hedder kalenderen ? Jeg ville føle mig lidt fjollet hvis jeg bliver nød til at stå i boghandelen og spørge "har i en fræk kalender med små opgaver"  hi hi.

http://www.elsker-elskerikke.dk/produkter/aarskalender-for-kaerester.aspx

Hun har også lavet en med daglige opgaver igennem december - juleudgave

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.