JEG ER GRAVID... hvordan fortalte i det til manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. oktober 2017

Frk.P

Shit... i morges tog jeg en test.. og er gravid!!!!! 

Aner ikke hvordan jeg skal fortælle den kommende fader det.. har lyst til at råbe det���� men vil også gerne være kreativ.. hvad gjorde i????? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Frk.P skriver:

Shit... i morges tog jeg en test.. og er gravid!!!!! 

Aner ikke hvordan jeg skal fortælle den kommende fader det.. har lyst til at råbe det���� men vil også gerne være kreativ.. hvad gjorde i????? 

Er det planlagt?

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Sprit25

Du skal være far. 

Manden gang: du skal være far igen

Anmeld Citér

20. oktober 2017

LMA

Jeg købte nogle babystrømper i h&m, hvor der stod "i love dad" og "i love mom" på. Så lagde jeg strømperne og den positive test mellem nogle reklamer, og da jeg kom ind med det, sagde jeg bare: "kan du ikke lige kigge efter breve i bunken, jeg synes jeg så nogle, men har hænderne fulde". Han blev meget forvirret over at finde strømperne, men fandt hurtigt ud af grunden da han opdagede testen, og så var der bare ren lykke 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Soonmom

Min kæreste har mere tjek på mon cyklus end jeg selv så han sagde de gange jeg var over tid at jeg nok var gravid, men jeg ville nu gerne have det bekræftet med en test så den ene gang smed jeg testen i hovedet på ham efter jeg havde testet kl 5 om morgenen og sagde jeg er gravid. Han svarede "det var jo det jeg sagde"��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.