Åååh jeg synes pludselig det hele går SÅ stærkt og det er slet ikke til at følge med (men dén følelse kender I vel kun alt for godt...)
Niklas Emil kryber stadig - Han forstår vidst ikke helt fidusen i at kravle, men her i løbet af denne uge er han begyndt at sætte sig op. Altså fra at ligge på maven og så skubber han sig nærmest op. Nu er han så begyndt at rumpe sig fremad og vupti så ned på maven igen og kryber afsted hvorefter han sætter sig op, drejer lidt rundt og rumper så videre. Af og til ender han også i kravlestilling og Morten sagde at han igår vidst tog to kravle-bevægelser!
Han vil også gerne gå rundt hvis vi holder ham og ser han en bold på gulvet går han helt amok. Der er slet ingen tvivl om at Niklas Emil blir en fodbold-freak. Han kan allerede diverse tacklinger. Dog tror jeg også han har en karriære indenfor militæret for han marcherer afsted som en lille soldat med strakte ben og i takten; 1, 2, 1,2,1,2.... og ja så kryber han jo som nævnt rundt som en lille jægersoldat!
Igår aftes da han var kommet i seng brokkede han sig efter 10min. Jeg gik ind til ham og fik nærmest et chok for knægten stod jo op i sengen så jeg var jo lige ved at gå ind i ham da han nærmest hang der udover kanten på det ene hjørne.....
Han kan sige sine første 2 ord: Llllssssccch (som betyder LYS og som af og til blir udtalt helt korekt) og døøøøhhh (når han leger kuk kuk bøøøh - Nogen gange siger han også gøøøhhhh)
Han laver babytegnsproget for "drikke" selvom vi ikke har øvet det med ham i lang tid. Pludselig en dag gjorde han det bare og nu gir vi ham noget at drikke når han gør det. Af og til mener han også at tegnet betyder at vi skal tænde lyset eller at han vil ha noget at spise osv. Et såkaldt multi-tegn. Vi har fortalt dem i vuggestuen at det tegn betyder at han er tørstig og de siger at det gør de nu meget gavn af hvilket jeg kun synes er super godt fordi det før har virket til han ikke har fået nok at drikke i vuggestuen!
Ellers bøfler han bare rundt herhjemme og er allesteder. Her til morgen tømte han stort set hele skuffen med plastikposer (puuuh vi har da vidst for mange poser....)
Og stadig har jeg langt fra fattet at det er MIN søn. At JEG har et barn, nej en TUMLING på 1 ÅR og 16 dage.....
Her er lige en stak billeder fra i morges
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld