For kort lårben på foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.278 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. oktober 2017

Buller4321

Hej  

hvilken betydning har et for kort lårben på foster ?

har en veninde som er gravid i uge 30 - lårbenet på foster blev målt noget kortere end gennemsnittet - (ved ikke lige hvor meget kortere)

de andre mål var fine ved scanningen 

men hvilken konsekvens kan det have ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Min kusine fik samme besked, deres barn har dværgvækst.

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Buller4321

Meyer skriver:

Min kusine fik samme besked, deres barn har dværgvækst.

Puha ikke en sjov besked at få

Tak for svar 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Thea14

Har de ikke sagt noget om på sygehuset hvad det kan betyde og om det overhovedet er noget at bekymre sig om?

Og så er der jo forskel på om målet bare er under gennemsnittet eller om det er helt ude for normalen.

Vores søns lårben var længere end gennemsnittet ved MD scanningen, mens alt andet lå præcis på gennemsnittet. Men eftersom det stadig var inde for normalen, var der ingen grund til bekymring. Og umiddelbart virker hans ben altså fine nok...

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Buller4321

Thea14 skriver:

Har de ikke sagt noget om på sygehuset hvad det kan betyde og om det overhovedet er noget at bekymre sig om?

Og så er der jo forskel på om målet bare er under gennemsnittet eller om det er helt ude for normalen.

Vores søns lårben var længere end gennemsnittet ved MD scanningen, mens alt andet lå præcis på gennemsnittet. Men eftersom det stadig var inde for normalen, var der ingen grund til bekymring. Og umiddelbart virker hans ben altså fine nok...

Målet er helt uden for normalen, langt under kurven. Jeg ved ikke om de fik af vide hvad de kunne have af betydning - ved bare hun skal scannes hver 14 dag nu 

min datter var under gennemsnittet da jeg ventede hende, men det var hele vejen rundt - og hun lå ikke helt under som de nu har fået af vide deres baby gør 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.