Fortæller I jeres hemmeligheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej alle

1. Hvordan har I det med at fortælle andre om jeres ægteskabs-/kæresteproblemer? 

2. Hvem betror I jer til? 

3. Har I dårlig samvittighed overfor jeres mand/kæreste når I snakker med andre om ham/hende? 

4. Eller fortæller I ingen om jeres interne problemer? Hvorfor? 

Anonyme svar tilladt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2017

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Jeg fortæller aldrig nogle om vores ægteskabelige problemer, hvis der er noget jeg har brug for et nuanceret syn på taler jeg med min mor. Men ellers er jeg meget privat... taler dog rigtig meget med min mand om alt og intet - også vores uenigheder.

Det er dog meget sjældent vi skændes eller bliver vrede på hinanden - men hvis det sker, lader jeg fx. ham eller mig selv dampe af og så tager jeg stille og roligt en snak med ham et par dage senere (efter vi begge har sovet på det og fået lidt luft, så fortæller jeg hvilke ting som fx. gjorde mig vred eller ked af det og hvordan JEG FØLER DET)

Tingene ser tit anderledes ud, når man har sovet på det... 

Jeg kan da godt føle mig lidt ensom nogle gange, når jeg ikke snakker med nogle om det - på den anden side har jeg det bedst sådan....

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Anonym

Nu er jeg så pt. Single, men kan da godt svare på dine spørgsmål alligevel��

Jeg har en bedste veninde , som jeg stort set kan tale om alt med,fordi jeg ved det ikke kommer videre til andre!

Og nej jeg har ikke dårlig samvittighed over det , for jeg har med årene fundet ud af, hvor meget skade det kan gøre på mig selv,at holde alle mine føleser/tanker for mig selv , til sidst bliver det ski for meget,og så "går det galt "(bliver ikke hidsig,men begynder at græde over det mindste etc.)

Men som sagt er der kun en,jeg føler jeg kan tale om ALT med,og er meget forsigtig med hvad jeg fortæller alle andre  om

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hej alle

1. Hvordan har I det med at fortælle andre om jeres ægteskabs-/kæresteproblemer? 

3. Har I dårlig samvittighed overfor jeres mand/kæreste når I snakker med andre om ham/hende? 

Anonyme svar tilladt. 

1. Det har jeg det okay med. Men jeg passer på ikke at få det hele til at lyde værre end det er.

2. Mine tætteste venner og veninder

3. Nej jeg har ikke dårlig samvittighed. Min kæreste gør det samme. Og han opfordre mig også til at vende problemerne med andre for at få   andre Øjne på udefra. 

4. Jo det gør jeg jo så  

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Flomama

Nej aldrig  

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

Anonyme svar tilladt. 

Nu har vi ikke haft så mange ægteskabsproblemer (endnu?). Så det er ikke helt vildt mange og voldsomme ting der er at snakke med. Generelt vil jeg jo helst at vi skulle kunne snakke med hinanden om tingene.

Jeg kan dog godt "læsse" af på en veninde eller kollega hvis han har været lidt træls derhjemme, eller lign. Min mor ville vidt gerne at jeg kom til hende, men hun kan gøre alt langt mere negativt end det behøver være. Fx at min kæreste jokede med at det var snyd at jeg fik en forfremmelse til en lederstilling før ham, når han havde en uddannelse og jeg ikke havde (vi er overhovedet ikke i samme branche) - fik min mor til at han ikke kunne glæde sig på mine vegne og det udviklede sig til en mening om at han er psykisk voldelig.

Ingen dårlig samvittighed her, men det er jo heller ikke slemme ting jeg fortæller, og jeg har pt ingen hemmeligheder overfor ham, så han ved jo godt hvad jeg evt siger.

Jeg kunne godt finde på ikke at fortælle nogen om interne problemer, og så istedet få dem løst med min mand.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.