Kom nu!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Anonym trådstarter

Nu er jeg så gået 19 dage over tid, ingen mens og ingen positiv, testede med det samme jeg vågnede. Man bliver jo skide ked af det selvom man ikke forventer nået. Nu vil jeg gerne snart have mit lort så vi kan prøve igen. Men den kommer bare ikke. Hvad kan man gøre?  Og hvad kan der være galt siden der ikke sker nået? Jeg har haft ubehag i maven de sidste par dage og brunlig udflåd, men ingen mens.

Hjælp erfarne piger/kvinder?

xoxo Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

otlitrom

Jeg har prøvet det de sidste to gange, at jeg har haft brunt udflåd 2-3 dage inden, og uden spor af mens.. Men har fået mens begge gang...
Kan selvfølgelig ikke vide om det er det hos dig, men efter så mange dage og negativ test, så tror jeg det mest realistisk er at indstille sig på mens, og så prøve igen næste gang... Men en tur til lægen var måske en god tidé?
Ved hvor frustrerende det er, så jeg sender dig et stort

Anmeld

11. oktober 2009

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg har prøvet det de sidste to gange, at jeg har haft brunt udflåd 2-3 dage inden, og uden spor af mens.. Men har fået mens begge gang...
Kan selvfølgelig ikke vide om det er det hos dig, men efter så mange dage og negativ test, så tror jeg det mest realistisk er at indstille sig på mens, og så prøve igen næste gang... Men en tur til lægen var måske en god tidé?
Ved hvor frustrerende det er, så jeg sender dig et stort

mange tak

har været ved lægen fik are afvide jeg skulle vente. Men kan ikke vente vil gerne have det kommer nu heh

Anmeld

11. oktober 2009

otlitrom

Anonym skriver:

mange tak

har været ved lægen fik are afvide jeg skulle vente. Men kan ikke vente vil gerne have det kommer nu heh

Det kan jeg sagtens forstå!! Sådan ville jeg også have det. Men lav noget du godt kan lide, for at aflede tankerne lidt... Slap af og vær glad... Så slapper kroppen også af
Har I prøvet at blive gravide længe? Jeg ved, at jeg stresser mig selv nogle gange, ved at tænke ALT for meget over det. Et godt råd jeg har fået er at nyde at være sammen... Ikke tænke "Nu skal vi have barn" men "Nu skal vi være kærester"... Det bruger jeg rigtig meget for tiden.. At vi laver ting sammen og slapper af og er kærester, i stedet for kun at tænke baby, baby, baby... Men det kan godt være lidt svært!

Held og lykke med det hele.. selvom jeg godt kan forstå du er lidt utålmodig!

Anmeld

11. oktober 2009

Sara.

Hej

Kender den følelse alt for godt... jeg fik taget spiral ud 11 maj men fik ikke menstruation som forventet... og heller ingen positiv test..... jeg ventede og ventede og ventede.... indtil 25 juli hvor jeg testede positiv for første gang. Min cyklus har bare været underlig. Har termin 26 marts så min cyklus var bare riiiiigtig lang....

Håber der sker noget for dig inden længe! det hårdt at gå og vente....

Knus og tanker fra Sara

Anmeld

11. oktober 2009

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det kan jeg sagtens forstå!! Sådan ville jeg også have det. Men lav noget du godt kan lide, for at aflede tankerne lidt... Slap af og vær glad... Så slapper kroppen også af
Har I prøvet at blive gravide længe? Jeg ved, at jeg stresser mig selv nogle gange, ved at tænke ALT for meget over det. Et godt råd jeg har fået er at nyde at være sammen... Ikke tænke "Nu skal vi have barn" men "Nu skal vi være kærester"... Det bruger jeg rigtig meget for tiden.. At vi laver ting sammen og slapper af og er kærester, i stedet for kun at tænke baby, baby, baby... Men det kan godt være lidt svært!

Held og lykke med det hele.. selvom jeg godt kan forstå du er lidt utålmodig!

heh mange tak det var faktisk et godt råd..

vi har prøvet siden juli, ikke så længe igen men føles som lang tid..

Anmeld

11. oktober 2009

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Hej

Kender den følelse alt for godt... jeg fik taget spiral ud 11 maj men fik ikke menstruation som forventet... og heller ingen positiv test..... jeg ventede og ventede og ventede.... indtil 25 juli hvor jeg testede positiv for første gang. Min cyklus har bare været underlig. Har termin 26 marts så min cyklus var bare riiiiigtig lang....

Håber der sker noget for dig inden længe! det hårdt at gå og vente....

Knus og tanker fra Sara

havde du ikke mens fra 11 maj til 25 juli?

og det var fordi du var gravid?

Anmeld

11. oktober 2009

Sara.

Nej jeg har ikke haft menstruation siden 11 maj.

Kan lige prøve at sætte det lidt mere overskueligt op:

11 maj : 1 dag i sidste menstruation

11 maj : fik taget koberspiral ud (efter jeg havde fået menstruation)

Midt juni : burde have haft menstruation, men fik ikke...

25 juli : første gang jeg tester positiv

25 aug : termins scanning

18 sep : nakkefolds scanning som sagde jeg var 13+0 dage på det tidspunkt....

..... hvis man så regner tilbage må jeg være blevet gravid helt sidst i juni. Så må ha haft ægløsning inden da, selvom jeg ikke har haft menstruation.... Lægen ved ikke hvorfor, men nu er jeg gravid, så det er lidt lige meget....

Men kan huske jeg gik og tænkte at nu ville jeg altså gerne have menstruation sån jeg kunne blive gravid! troede jeg for længst havde haft ægløsning og sån, og havde negative test... det var trælst...

Anmeld

11. oktober 2009

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Nej jeg har ikke haft menstruation siden 11 maj.

Kan lige prøve at sætte det lidt mere overskueligt op:

11 maj : 1 dag i sidste menstruation

11 maj : fik taget koberspiral ud (efter jeg havde fået menstruation)

Midt juni : burde have haft menstruation, men fik ikke...

25 juli : første gang jeg tester positiv

25 aug : termins scanning

18 sep : nakkefolds scanning som sagde jeg var 13+0 dage på det tidspunkt....

..... hvis man så regner tilbage må jeg være blevet gravid helt sidst i juni. Så må ha haft ægløsning inden da, selvom jeg ikke har haft menstruation.... Lægen ved ikke hvorfor, men nu er jeg gravid, så det er lidt lige meget....

Men kan huske jeg gik og tænkte at nu ville jeg altså gerne have menstruation sån jeg kunne blive gravid! troede jeg for længst havde haft ægløsning og sån, og havde negative test... det var trælst...

okay hvor længe testede du negativ?

Anmeld

11. oktober 2009

Sara.

testede positiv første gang d.25 juli.. sidste gang jeg testede inden da har været omkring 10 juli ca tror jeg, og der var den negativ. Jeg må ca ha været 5 uger henne da jeg testede positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.