Hej,
Jeg er ny herinde, men håber meget at I vil hjælpe mig med mit spørgsmål? Min ægløsning var omkring d.10. og jeg forventer mens d.24. og den er altid på pletten, men min kæreste og jeg havde ubeskyttet sex d.6 og d.7. og igen nu her d. 14. Min kæreste rejser meget, i perioder, med sit arbejde så selvom vi har prøvet at blive gravide igen, ja så er det endnu ikke sket fordi vi ikke altid lige kan hygge på datoerne, men i går aftes da jeg tog trusserne af for at tisse så opdagede jeg en lille lyserød klat i mine trusser - ikke større end hovedet på ens lillefinger og en halv time efter var der to mere. Jeg blev lidt forskrækket for jeg plejer ikke at pletbløde, men så googlede jeg og læste om implationsblødning... Så tror I at det kan være det?
. Passer det med tidspunktet? Der har ikke været noget siden. Vi har i forvejen en større pige sammen og vi vil så gerne blive 4 i alt 

Håber I vil hjælpe! De bedste hilsener, Mie 
Hej Mie,
Jeg står i præcis samme situation som dig. Ja, virkelig præcis faktisk med alt det du skriver (sjovt egentlig).
Skulle lige til at skrive og spørge om det samme.
Jeg har åbenbart samme cyklus som dig. Og jeg er lige præcis også begyndt at pletbløde!
Jeg har blødt meget lidt brunt heledagen. Det er dog her til aften at det er blevet mere friskt i farven... Men lidt.
Sidst jeg var gravid, plet blødte det på selve mensens dagen. Lidt i 2 dage også stoppede det.
Men eftersom jeg kan se du står i samme situation som mig, så tænker jeg vi ikke er ene, og det muligvis er ret normalt?
Men jeg håber at vi får lidt mere præcist svar end det jeg kunne give dig. 
Håb og kram herfra
Anmeld
Citér