Hej med jer.
Håber I vil tage jer tid til at læse, og give jeres holdning til kende 
Min kæreste og jeg har sammen en dreng på to. Da jeg var gravid med vores søn, opdagede jeg, at min kæreste havde hemmeligheder. Han havde et spille-problem.
Jeg havde svært ved at komme videre og tilgive ham, men på trods af det, blev vi sammen. For et halvt år siden kom det igen frem, at han havde spillet sine penge op, samt lånt penge af venner og bekendte. Jeg var stort set gået fra ham, men blev alligevel, da jeg elsker ham og vores familie højt.
Dog har jeg rigtig svært ved at stole på ham, og kan mærke at jeg er konstant under pres, fordi jeg er bange for at alting falder fra hinanden igen. Jeg føler jeg er den eneste der tager ansvar, og gør noget aktivt for at få tingene til at fungere.
Jeg har nu fået mistanke om, at der igen er ugler i mosen. Jeg har sagt det til ham, og vores diskussion endte ud i, at jeg sagde at han kunne bevise at jeg kan stole på ham, ved eksempelvis at vise mig en kontoudskrift. Det nægter han. Og jeg kan derfor ikke andet end at tro, at det er for at holade noget skjult.
Hvad tænker I?
Jeg har sagt til ham, at vi ikke er sammen, så længe han ikke vil bevise, at jeg kan stole på ham, men han virker ligeglad, og vil ikke gå på kompromis. Er det mon fordi han er ligeglad med at vi går fra hinanden, eller er det fordi han er bange for at tabe ansigt?
Han mener det er min beslutning, at vi går fra hinanden, men jeg vil jo gerne stole på ham og blive sammen med ham. Jeg synes faktisk mere det er hans beslutning.
Håber I kan hjælpe mig med gode råd.