Dejligt at du er blevet indlagt, så de hurtigt ka reagere, hvis der blir noget. Det var også det jeg blev, og syntes det var ret betryggende.
Self er det øv, ik at ku nyde de sidste uger der hjemme, men godt at der ik er så lang tid tilbage!
Ka så slet ik forstå at de ik satte dig på blodtryks medecin, noget før.
Krydser finger for at alt går vel og at baby, får "lov" til at bage lidt længer. Vh Stine
Ja, det er rart og betryggende at blive holdt øje med, men godt nok hårde, når den store derhjemme savner én, eller spørger sin far om mor er flyttet fra dem. Så knuser det lige hjertet lidt at være væk hjemmefra.
Men jeg har så heller aldrig været væk fra hende mere end et døgn ad gangen før.
Jeg tror de har været lidt tilbageholde med at medicinere mig tidligere fordi jeg kunne måle tilnærmelsesvis normale blodtryk hjemme, og så spiller det nok også en rolle at min store pige var ret lille, da hun blev født (-19%) og hende jeg har i maven er også skønnet til den lille side, så flowet må helst heller ikke blive for lavt af hensyn til tilførslen af næring, som jeg har forstået det.
Af hensyn til min krop har de desuden sagt, at jeg ikke skal forvente, at gå længere end til 37+0-37+1 før de sætter mig i gang denne gang.
Anmeld
Citér