igang med basselår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

oo

Jeg havde besøg af min mormor og morfar igår (for første og sikkert eneste gang efter vi flyttede til sydfyn). min mormor følger med i alt omkring min uddannelse - allerede på 1. år truede med at ringe til universitetet og skælde ud fordi jeg skulle til eksamen efter kun 3 måneders undervisning - og sagde, da min mor spurgte om hun vidste hvilken del af uddannelsen jeg var igang med, at "ja, det gør jeg! Trine er igang med sin basselår!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

HURRA for din herlige mormor!!!!!

Tjuhl skriver:

Jeg havde besøg af min mormor og morfar igår (for første og sikkert eneste gang efter vi flyttede til sydfyn). min mormor følger med i alt omkring min uddannelse - allerede på 1. år truede med at ringe til universitetet og skælde ud fordi jeg skulle til eksamen efter kun 3 måneders undervisning - og sagde, da min mor spurgte om hun vidste hvilken del af uddannelsen jeg var igang med, at "ja, det gør jeg! Trine er igang med sin basselår!"

Anmeld

11. oktober 2009

otlitrom

Jeg ELSKER sådan nogle situationer!! Fantastisk af din mormor!
Ikke at det kun er ældre mennesker, der kommer med den slags, men arbejder på et plejehjem som afløser, og der kommer engang i mellem nogle gode "misforståelser".. Det får smilet frem!

Anmeld

11. oktober 2009

Lise

LOL   

Ringede hun så til uni og klagede over forholdene på basselår-uddannelsen?

Anmeld

11. oktober 2009

dorthemus

Ha ha ha...NU forstod jeg overskriften. Troede det handled om mad...typisk mig i øjeblikket Sikke en skøn mormor

Knus Den MEGET énsporede

Anmeld

11. oktober 2009

anna-jonas

Tjaaa............ungdommen er jo ikke hvad den har været..........med eller uden basselår!

Knus fra hende med alvorlige basse-lår!!

Anmeld

11. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

og jeg troede ski på fb at du var ved at tilbrede en kylling eller andet fjerkræ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.