'Mærkelig' smerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2017

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, så har jeg ikke prøvet denne form for smerter i underlivet før  

op til mens plejer jeg at få sindsyg ømme bryster og lige når mens kommer så kommer smerterne også.. 

men nu er det en uge siden jeg skulle have haft mens og ingen tegn som normalt.. men igår aftes fik jeg pludselig en form for mens smerter og til morgen var det det samme, jeg havde bare frygtelig ondt i øjre side da jeg skulle ud af sengen.. op ad dagen er smerterne nu blevet meget værre og i højre side gør det sindsyg ondt når jeg bevæger mig 

nej jeg har endnu ikke taget en test, da vi har prøvet i 4 år uden held.. 

Men er der nogen som har oplevet smerter kun i højre side?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg ville nok tag en test, så du ved hvor du står. Man skal ikke have smerte ude grund.

Anmeld Citér

15. oktober 2017

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Jeg ville nok tag en test, så du ved hvor du står. Man skal ikke have smerte ude grund.

Tak for svar  jeg har efterhånden taget så mange test og er flere gange blevet helt skør i hovedet over der intet sker.. 

jeg har lige skiftet læge (min gamle var altid useriøs omkring hvad man fejlede) 

jeg tror jeg køber en test i dag som jeg kan tage imorgen og hvis den er negativ så må jeg kontakte min læge 

Anmeld Citér

15. oktober 2017

Rikkemor89

Tænker du kan fint tage en test i dag hvis du er gået 1 uge over tid. Og tænker du skal ikke gå rundt med så mange snerter uden grund..

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym trådstarter

Rikkemor89 skriver:

Tænker du kan fint tage en test i dag hvis du er gået 1 uge over tid. Og tænker du skal ikke gå rundt med så mange snerter uden grund..

Jeg tog en test fredag som var negativ  men jeg er nu 16 dage over tid og stadig ingen tegn. 

Det eneste jeg undre mig over er, at efter samleje igår aftes fik jeg en murren i underlivet som blev til menstruations agtige smerter - og her til morgen har jeg smerterne i underlivet men også ondt i begge sider af maven 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Rikkemor89

Anonym skriver:

Jeg tog en test fredag som var negativ  men jeg er nu 16 dage over tid og stadig ingen tegn. 

Det eneste jeg undre mig over er, at efter samleje igår aftes fik jeg en murren i underlivet som blev til menstruations agtige smerter - og her til morgen har jeg smerterne i underlivet men også ondt i begge sider af maven 

Tænker du måske skal snakke med lægen..

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvor ondt gør det? For hvis du har negative gears men er gået så meget over tid og har smerter lokaliseret mest til den ene side, så tænker jeg af der kunne være en risiko for en graviditet uden for livmoderen. Ikke for at skræmme dig, men det er altså noget man skal reagere på her og nu, så synes du skal kontakte lægen i dag!

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor ondt gør det? For hvis du har negative gears men er gået så meget over tid og har smerter lokaliseret mest til den ene side, så tænker jeg af der kunne være en risiko for en graviditet uden for livmoderen. Ikke for at skræmme dig, men det er altså noget man skal reagere på her og nu, så synes du skal kontakte lægen i dag!

Jeg har åbenbart fået en del luft i maven, og da det forløste sig forsvandt de smerter i maven.. 

men i underlivet er smerterne der stadig - eller jeg ved ikke om man kan kalde det smerter, måske mere murren 

Anmeld Citér

23. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har siden igår også fået 'stik/jag' i højre side af underlivet, bla da jeg skulle række mig for, at tage noget på sofabordet 

Jeg kan regne frem til, at hvis jeg er gravid (det ville være FANTASTISK) så er jeg idag omkring 6+6 - men jeg vælger lige, at vente et par dage mere med at teste igen, da det ligger til familien, at de positive test først kommer efter 7+0 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.