Smerter i uge 14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.085 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Jeg er gravid i uge 14 og er andengangs gravid og jeg har siden i nat haft sådan nogle mavekramper og bare stik og jag i maven hele dagen det er rigtig ubehageligt nogle der kan fortælle om det er normalt ?? husker ikke de smerter i første graviditet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Molly90 skriver:

Jeg er gravid i uge 14 og er andengangs gravid og jeg har siden i nat haft sådan nogle mavekramper og bare stik og jag i maven hele dagen det er rigtig ubehageligt nogle der kan fortælle om det er normalt ?? husker ikke de smerter i første graviditet 

Ingen ??

Anmeld Citér

14. oktober 2017

AnoMom

Molly90 skriver:

Tænker det er almindelige ligamentsmerter. Maven vokser som regel hurtigere anden gang og ligamenterne strækkes derfor også hurtigere 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Miti's mama

Jeg havde noget lignende. Jeg tog meget løse bukser på, og det gjorde tricket. Tror måske maven er lidt mere blød og sensitiv end første gang...

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Thea14

Hvis det føles mere smertefuldt end almindelige ligamentssmerter og/eller det sidder nederst i maven (over eller bag skambenet), så ville jeg lige smutter forbi lægen og blive testet for blærebetændelse. Det kan gøre forfærdeligt ondt at gå med en ubehandlet blærebetændelse.

Men ellers syntes jeg også at ligamentssmerterne var værre anden gang, og det var også som om min mave var mere øm i forhold til første gang.

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Thea14 skriver:

Hvis det føles mere smertefuldt end almindelige ligamentssmerter og/eller det sidder nederst i maven (over eller bag skambenet), så ville jeg lige smutter forbi lægen og blive testet for blærebetændelse. Det kan gøre forfærdeligt ondt at gå med en ubehandlet blærebetændelse.

Men ellers syntes jeg også at ligamentssmerterne var værre anden gang, og det var også som om min mave var mere øm i forhold til første gang.

Synes ikke det er smertefuld men giver det lige til på mandag ellers må jeg lige forbi lægen og få lavet en urinprøve havde os blærebetændelse mange gange i min sidste graviditet og nogle gange uden at vide det 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Mortil2drenge<3

AnoMom skriver:

Tænker det er almindelige ligamentsmerter. Maven vokser som regel hurtigere anden gang og ligamenterne strækkes derfor også hurtigere 

Ja jeg fik os at vide af min jordmoder min livmoder allerede var voksede meget 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

AnoMom

Molly90 skriver:

Ja jeg fik os at vide af min jordmoder min livmoder allerede var voksede meget 

Så er det nok bare ligamentsmerter. Jeg ville ikke være bekymret. Med mindre det gør direkte obdt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.