Privat om bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. oktober 2017

Anonym trådstarter

Mine bryster bliver så vildt ømme i en hel uge op til menses.Det forsvinder under menses og vender tilbage en måned efter.

Det gør faktisk skrækkeligt ondt, især i det højre, at jeg næsten ikke kan holde ud at bevæge mig . Hvis børnene lige vil kramme må jeg bide tænderne sammen for ikke at afslutte krammet hurtigt. 

Det er noget der er kommet i de sidste par år og det virker som om det med tiden bare bliver værre.

Er der andre der har det lige sådan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Mine bryster bliver så vildt ømme i en hel uge op til menses.Det forsvinder under menses og vender tilbage en måned efter.

Det gør faktisk skrækkeligt ondt, især i det højre, at jeg næsten ikke kan holde ud at bevæge mig . Hvis børnene lige vil kramme må jeg bide tænderne sammen for ikke at afslutte krammet hurtigt. 

Det er noget der er kommet i de sidste par år og det virker som om det med tiden bare bliver værre.

Er der andre der har det lige sådan? 

Jeg har oplevet det mange gange..

nogle gange kan jeg dårligt lægge på maven, fordi de er så ømme.. Men lige så snart min mens kommer så forsvinder ømheden..

Anmeld Citér

15. oktober 2017

Lomm

Profilbillede for Lomm

Uanset om andre har oplevet det, ville jeg da nok lige vende det med lægen, bare lige for en sikkerheds skyld. Så ved du i det mindste om der kan gøres noget (måske er det noget hormonelt der kan afhjælpes), eller om du bare må bide smerten i dig.

Anmeld Citér

15. oktober 2017

Snoopy77

Har det fuldstændig på samme måde. Kan ikke løbe eller tumle med min datter i de perioder. Kan mærke det når jeg sætter mig op om morgenen og når fx går ned af en trappe. Så træls. Sover med sports bh i de perioder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.