Stjålet jakke og forsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.358 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. oktober 2017

flowerpot3

Hejså,

Mit barn's helt nye og  rigtig dyre vinterjakke er blevet formentlig stjålet fra skolegraderoben. Ved I om det er noget indbo forsikringen dækker eller...?

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2017

MoarMoar

Ja, en indbo forsikring kan godt dækket tøj. Det kommer an på hvad der står i betingelserne. Men prøv at ring til dit forsikringsselskab og snak med dem. Du skal også være opmærksom på om du skal betale selvrisiko. 

Anmeld Citér

13. oktober 2017

Babilooo

Din selvrisiko er sandsynligvis højere ... så køb en ny.

øv

Anmeld Citér

13. oktober 2017

flowerpot3

Tak for svar. Har nu kontaktet forsikringsselskabet. Vi har selvrisiko på 1250 og jakken havde kostet 1500 - fik et gavekort på forskellen mellem de to beløb, hvilket er bedre end ingenting. Det er dog mega surt at skulle ude og bruge flere penge på sådan noget.

Anmeld Citér

13. oktober 2017

Tip!

Er det ikke muligt at dit barn kan have forlagt den et andet sted på skolen? Klasse værelse, legepladsen? 

Jeg vil da gennemsøge skolen tyndt, inden jeg købte ny..

Anmeld Citér

13. oktober 2017

flowerpot3

Er det ikke muligt at dit barn kan have forlagt den et andet sted på skolen? Klasse værelse, legepladsen? 

Jeg vil da gennemsøge skolen tyndt, inden jeg købte ny..

Jeg venter lige lidt inden jeg køber en ny en. Måske dukker den op - det må vi se. Jeg har virkelig ledt over alt i går og idag, fik faktisk også hjælp fra personalet. Jeg afleverede mit barn kl 11 i går (efter et lægebesøg) og kl 15 da barnet blev henter var jakken væk. Jeg ved selvfølgeligt ikke om jakken er "bare" blevet væk eller det er en, der har taget den. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.