Jeg testede knald positiv i forgårs og tog til scanning igår da jeg har pco og ikke aner hvor langt jeg er. Scanningen viste en geatationssæk som jeg kn Google mig til svarer til uge 4+/5+ ca. (Købt scanning hos privat scanningsklinik) jeg synes oplevelsen var meget dårlig og fik afvide det slet ikke var sikkert der er noget, trods det kunne ses på scanningen?? Skriver så til dem og får svar tilbage at jamen der var ikke noget og se så enten er det en meget tidlig graviditet eller den sidder udenfor livmoderen? Wtf? Når... men har så haft sex, og da jeg er ude og gøre mig ren bagefter på wcet er der blod. Der har dog intet været efterfølgende. Skal til scanning på mandag hos en rigtig gynækolog min læge har henvist mig til. Men er pisse nervøs nu. Er der nogen der har prøvet lignende uden det endte i en spontan abort? Og er der nogen der har været til en meget tidlig scanning som kan fortælle mig hvordan det så ud? Vedhæfter et billede der ligner på en prik, det vi så på skærmen og som scanningsdamen også så, og fortalte var gestationsækken
totalt forvirret indlæg sikkert, men er pisse nervøs
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér