Gravid, dårlig scanning, blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.077 visninger
11 svar
5 synes godt om
13. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg testede knald positiv i forgårs og tog til scanning igår da jeg har pco og ikke aner hvor langt jeg er. Scanningen viste en geatationssæk som jeg kn Google mig til svarer til uge 4+/5+ ca. (Købt scanning hos privat scanningsklinik) jeg synes oplevelsen var meget dårlig og fik afvide det slet ikke var sikkert der er noget, trods det kunne ses på scanningen?? Skriver så til dem og får svar tilbage at jamen der var ikke noget og se så enten er det en meget tidlig graviditet eller den sidder udenfor livmoderen? Wtf? Når... men har så haft sex, og da jeg er ude og gøre mig ren bagefter på wcet er der blod. Der har dog intet været efterfølgende. Skal til scanning på mandag hos en rigtig gynækolog min læge har henvist mig til. Men er pisse nervøs nu. Er der nogen der har prøvet lignende uden det endte i en spontan abort? Og er der nogen der har været til en meget tidlig scanning som kan fortælle mig hvordan det så ud? Vedhæfter et billede der ligner på en prik, det vi så på skærmen og som scanningsdamen også så, og fortalte var gestationsækken 

totalt forvirret indlæg sikkert, men er pisse nervøs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2017

Mortil2piger18

Jeg ved godt du søger svar om at det nok skal gå men det er meget tidligt at du er blevet scannet og de kan ikke sige noget så tidligt. Og tror hun siger som hun gør for ikke at give dig falske forhåbninger i tilfælde af at det skulle gå den vej. 

Anmeld Citér

13. oktober 2017

Anonym trådstarter

Mortilenengel17 skriver:

Jeg ved godt du søger svar om at det nok skal gå men det er meget tidligt at du er blevet scannet og de kan ikke sige noget så tidligt. Og tror hun siger som hun gør for ikke at give dig falske forhåbninger i tilfælde af at det skulle gå den vej. 

Det forstår jeg i og for sig godt, men jeg havde ikke blødt igår (det var imorges jeg blødte) dvs scanningen så ud som den skulle hvis jeg er helt ny gravid. Derfor synes jeg det var en meget dårlig oplevelse ..

Anmeld Citér

13. oktober 2017

Mille123

Husk det er normalt at bløde efter sex når ma. Er gravid pga sarte slimhinder. Har du slemme smerter også??? -  Og det andet du blev informeret om er standard som hun sikkert skal informere om. Idet du ikke er længere henne tænker jeg ikke nødvendigvis du behøver være så nervøs. 6 + er der ikke særlig meget at se, og det er ikke engang sikkert man der kan se hjerteblink. Så vent lige og se tiden an

Anmeld Citér

13. oktober 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Husk det er normalt at bløde efter sex når ma. Er gravid pga sarte slimhinder. Har du slemme smerter også??? -  Og det andet du blev informeret om er standard som hun sikkert skal informere om. Idet du ikke er længere henne tænker jeg ikke nødvendigvis du behøver være så nervøs. 6 + er der ikke særlig meget at se, og det er ikke engang sikkert man der kan se hjerteblink. Så vent lige og se tiden an

Har ikke andet end murren og jag/mens lignende "smerter" ... og har ikke blødt siden det wc besøg 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Mille123

Anonym skriver:

Har ikke andet end murren og jag/mens lignende "smerter" ... og har ikke blødt siden det wc besøg 

Super, så lyder det nu meget normalt det hele. Held og lykke med graviditeten

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Super, så lyder det nu meget normalt det hele. Held og lykke med graviditeten

Vi håber virkelig  tak for svar 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Babilooo

1) det er helt normalt at pletbløde efter sex når man er gravid.

2) hvad er det dårlige ved at du ved en scanning ikke kan se noget endnu..? Med mindre du er heeeelt sikker på hvor langt du er henne. De færreste kan se særlig meget før uge 6.

held og lykke!    Og afvent

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

1) det er helt normalt at pletbløde efter sex når man er gravid.

2) hvad er det dårlige ved at du ved en scanning ikke kan se noget endnu..? Med mindre du er heeeelt sikker på hvor langt du er henne. De færreste kan se særlig meget før uge 6.

held og lykke!    Og afvent

Ved ikk om du har misforstået, den dårlige oplevelse ligger i, at hende der scannede mig ikke ville be eller afkræfte min graviditet TRODS en tydelig gestationssæk... og når en professionel siger sådan, så bliver man jo nervøs. 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Dit billede ligner fint en tidlig graviditet i slut uge 4 - start uge 5,som også passer fint med du lige har testet positiv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.