Ja - det har jeg også prøvet
mit store barns far forlod mig da jeg var 19 uger henne... Jeg var knust - men det vendte sig til vrede, for hvad i alverden var han for en forpulet taber der forlod sin gravide kæreste! Han gik desuden tilbage til sin eks - og løj om det, nægtede at give mig en forklaring på hvad der var sket - om morgenen tog han på arbejde og sagde han elskede mig og baby - da han kom hjem igen om eftermiddagen slog han op med mig. Mit barn er nu 5 år og jeg er kommet videre og er gravid med min ‘nye’ kæreste - min eks og jeg samarbejder ok om vores barn, men jeg vil ALDRIG kunne tilgive ham hans opførsel. Han var et svin.
Vreden til ham og kærligheden til barnet i min mave hjalp mig videre - det var jo ikke barnets skyld at dets far var en nar, jeg tror jeg på en måde fik distanceret tanken om at barn og eks hængte sammen, så jeg kunne bruge en masse energi på at være gravid og nyde det og glæde mig, fremfor at jeg forbandt tanken om barnet med min eks. Desuden blev jeg sådan ret basta bum agtig ift min eks - jeg gav ham ikke flere chancer for at såre mig eller køre rundt med mig. Jeg var SÅ færdig med ham pga hans opførsel, da jeg tilbød ham stadig at måtte komme med til vores barns fødsel ville han kun hvis han måtte tage sin nye kæreste med...! Derfra kørte jeg mit eget løb, har aldrig holdt vores barn fra ham, talt grimt eller noget som helst andet, men Jeg tager selv og tog selv alle beslutninger, lige fra navn til hvor vores barn skal gå i skole.
Du skal nok komme videre! Det lover jeg dig

Anmeld
Citér