Av av - hvad skal jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg er gravid lige i starten af 3. Trimester. Jeg døjer i forvejen med bækken smerter, men har den seneste uge haft andre smerter også. Startede egentlig med jeg var en smule forkølet og min temperatur lige sneg sig op på 37.9 for halvanden uge side. Har ikke været snottet og har haft hel alm temperatur i en uge nu. Men jeg døjer så forfærdeligt med ledsmerter over det hele. Og smerter underlige steder. Fx fodsålerne, men ikke den slags smerter som hvis man har gået meget, en anden slags. Og generelt i hele kroppen. Lidt ligesom hvis man skal til at være rigtig syg, men jeg er bare ikke syg eller føler mig på vej til det og de der smerter har stået på i en uge nu. Hvad tænker i, at det er?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2017

Beem82

Kan det være væskeophobning? Og måske deraf følgende belastning på led og muskler?

Anmeld Citér

12. oktober 2017

Anonym trådstarter

Beem82 skriver:

Kan det være væskeophobning? Og måske deraf følgende belastning på led og muskler?

Måske? Jeg er i forvejen en tyksak, så lidt svært at sige om det er væske. Jeg har ikke taget på på det seneste, men det behøver vel ikke udelukke væske? 

Anmeld Citér

12. oktober 2017

Thea14

Jeg tænker væske... Jeg fik ondt i fødder, knæ, albuer og fingre på grund af væske. Til sidst kunne jeg ikke bruge mine fingre fordi det gjorde o st og de var så tykke af væske. - tog 9 kg på alene i væske på 3 uger.

Hvis det er væske skal du lige være obs på andre symptomer på svangerskabsforgiftning, men ellers er væske her normalt sidst i graviditeten...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.