Smerter ved forstoppelse og oppustet mave, ekstremt træthed (kan sove døgnet rundt), madlede og en meget underlig, konstant kvalme... Det er det eneste min hverdag består af og har gjort de sidste knap tre uger, og jeg er 'kun' 7+0?!
Jeg ser ellers mig selv som ret robust og synes faktisk at det er ret pinligt, at jeg ikke bare kan tage mig sammen og have en almindelig hverdag, men sammen med alle generne, sidder der en lille tude-klump i min hals og jeg kan græde konstant.
Jeg er bare så udmattet og bange for at jeg skal have det sådan her de næste 6 mdr
Alle de dumme ting, overskygger den lykke som fyldte mig fra top til tå de første uger, men ærlig talt, så har jeg svært ved at finde den for tiden....
Jeg føler mig ret forkert og bange, og med fare for at lyde som en hypokonter, så synes jeg ikke at jeg læser om andre der oplever det samme som mig, og i samme grad, kan det virkelig passe?
Jeg trænger til positive historier og oplevelser... Tiden går så ufatteligt langsomt, og alle gravide rundt om mig, er kun smukke og lækre kvinder der beretter om, hvor fantastisk de har det...
Mon jeg har nogle ligemænd(kvinder), måske endda nogen der kan skrive under på, at det gik væk omkring starten af 2. trimester?
Anmeld
Citér