Implantationsblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2017

frkchili

Jeg blev for nylig insemineret for første gang, og hvis det er lykkedes at blive gravid, er jeg præcis 3+0 i dag. Har lige haft en lille lille bitte smule rødligt udflåd, og så slog det mig, at det måske kunne være den berømte implantationsblødning? Min mens er meget regelmæssig, og der er 6-7 dage til den (helst ikke) skal dukke op, så tvivler stærkt på, at det har noget med den at gøre. 

Derfor vil jeg gerne høre, hvordan I oplevede implantationsblødningen - hvornår kom den, og viste den sig i form af en decideret blødning eller bare lidt farvet udflåd? Eller havde I slet ikke nogen tegn på, at ægget satte sig fast?

Jeg har ikke nogen som helst symptomer på graviditet ellers.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2017

Anonym

Jeg har været gravid 3 gange og havde implantionsblødning den ene gang. Jeg havde lidt frisk blod i trusserne og pletblødte lidt i ca et døgn, så var det væk igen. Jeg har heller ikke nogen af gangene haft symptomer før efter jeg var gået over tid. Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

13. oktober 2017

Oxydatiion

Jeg havde en lille blødning 3+0, bare ganske lidt lyserødt/orange da jeg tørrede mig �� og jeg/er gravid 

Anmeld Citér

16. oktober 2017

frkchili

Har fået menstruation, så ingen baby i denne omgang, øv! Må på den igen i næste cyklus 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.