Bange for misdannelse scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2017

Anonym trådstarter

På fredag skal vi til md scanning med lille pigen, jeg er total bange for hvad dommen bliver da nakkefolden ikke gik godt så føler bare alle odds er imod os! Hun har ikke nogen af de 3 trisomier (fik lavet nipt test) . 
Men er bange for hvad vi skal forvente, hvad nu hvis hun er endnu mere syg.. ja jeg ved godt vi ikke kan gøre så meget men vi vil hende bare SÅ meget.. og jeg er så bange , bange for dårlig nyt igen havde en risiko til nf på 1:6 føler jeg er i medvind og har svært ved og slappe af før denne scanning er over 

Samtidigt jeg vil afsted og få besked og tiden snegler sig afsted,  og samtidigt har jeg lyst til og stikke halen mellem benene og ikke vide besked men bare nyde hendes spark for evigt .. 

Jeg er så hormonel ville aldrig have været så bange hvis ikke vi havde fået de odds syntes hele tiden jeg støder på folk der skriver om sen abort , folk der mister - fjernsyn og radio selvom jeg undgår og læse høre jeg det alligevel alle steder med ting der går galt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2017

Anonym

Håber alt er okay  Kan godt forstå du er ekstra bekymret efter at have fået dårlig resultat til NF - men forhåbentligt kan du trække vejret lidt bedre efter fredag 

Kram til dig 

Anmeld Citér

11. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Håber alt er okay  Kan godt forstå du er ekstra bekymret efter at have fået dårlig resultat til NF - men forhåbentligt kan du trække vejret lidt bedre efter fredag 

Kram til dig 

Håber du har ret <3 kan slet ikke slappe af hvert minut er jeg et nerve vrag :’( 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Anonym

Hvordan gik det? 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan gik det? 

Hvor  du bare sød du huskede jeg var til igår . 

Jamen det gik SÅ godt hun var præcis som hun skulle være lidt over gennemsnit i vægten men ikke noget de overhovedet indikere på noget. Men alt var bare så flot ved hende og hjertet nul huller  og intet der tyder på hun havde nogen kromoser så jeg er heldigvis nu på bølge længde med alle andre gravide  

dog lagde lille med hænderne oppe foran hovedet så hun kunne ikke få lov og se ordenligt med hareskåre , og sagde hun helst ikke vil afvise det men det hun så var fuldstændigt normalt men hun ville ikke lave en ny tid, det er self lidt træls men hun lagde med hænderne igennem hele scanning og selvom jeg hoppede og dansede ville hun bare ikke fjerne dem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.