Er jeg mon gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej alle skønne mennesker. 

Har strengt brug for hjælp, eller svar.

Jeg er tildels fortoppet, føler rumlen/sult i maven næsten hele tiden, om aftenen er mine brystvorter ømme ved berøring og hvis man tager forsigtigt fat, så gør det ondt, lidt ligesom stik fra en nål. Jeg er oppustet og træt.. 

Fik af vide af min læge, at min mens nok vil rykke en uges tid, da kroppen kan opfatte bio, som en alm. mens. 

D.16/9 havde jeg en bio. Men kan jeg allerede være gravid igen? testene er negative. Jeg vil også kun være 3+4, hvis jeg skal følge hvad lægen har sagt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej alle skønne mennesker. 

Har strengt brug for hjælp, eller svar.

Jeg er tildels fortoppet, føler rumlen/sult i maven næsten hele tiden, om aftenen er mine brystvorter ømme ved berøring og hvis man tager forsigtigt fat, så gør det ondt, lidt ligesom stik fra en nål. Jeg er oppustet og træt.. 

Fik af vide af min læge, at min mens nok vil rykke en uges tid, da kroppen kan opfatte bio, som en alm. mens. 

D.16/9 havde jeg en bio. Men kan jeg allerede være gravid igen? testene er negative. Jeg vil også kun være 3+4, hvis jeg skal følge hvad lægen har sagt.

Der er ingen herinde der kan svarer dig på om du er gravid. Chancen for det er 50/50. 

Du må vente en uges tid og teste igen. 

Krydser fingre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.