P-piller i en periode?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

147 visninger
2 svar
1 synes godt om
9. oktober 2017

Anonym trådstarter

hej folkens.

Min mand og jeg har i snart 3 år forsøgt at få en mere, men intet er sket. Jeg tror primært det er fordi min cyklus er ekstremt uregelmæssig. Så jeg tænker om man kan "rette den til" ved at være på p-piller i en periode.

Er der nogle herinde der har erfaring med det, hvor det er lykkedes at blive gravid bagefter? Eller bare har fået rettet cyklussen til. Jeg er ved at blive åndssvag af at jeg ikke ved hvornår min mens kommer.

tak fordi i læste med. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2017

Tante15

Jeg ville råde dig til at kontakte egen læge hurtigst muligt. Når der er gået 3 år, ville jeg få udredt, hvorfor min cyklus er så uregelmæssig og om jeg overhovedet får ægløsning, eller hvad der er galt. I givet fald, når der findes en årsag til uregelmæssig cyklus, er det også lettere at finde ud af, hvilke muligheder er der for at hjælpe dig.

Håber du hurtigt får en afklaring

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Anonym trådstarter

Tante15 skriver:

Jeg ville råde dig til at kontakte egen læge hurtigst muligt. Når der er gået 3 år, ville jeg få udredt, hvorfor min cyklus er så uregelmæssig og om jeg overhovedet får ægløsning, eller hvad der er galt. I givet fald, når der findes en årsag til uregelmæssig cyklus, er det også lettere at finde ud af, hvilke muligheder er der for at hjælpe dig.

Håber du hurtigt får en afklaring

Mange tak for svar. Det vil jeg prøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.