Nogle der kender til nub teorien ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.016 visninger
12 svar
1 synes godt om
9. oktober 2017

Mortil2drenge<3

som overskriften lyder nogle der kender til den og kan i se en nub på billedet  og tør i at gætte ?? Jeg fatter det nemlig slet ikke  og kan ikke se den såkaldte nub 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2017

AnoMom

Molly90 skriver:

som overskriften lyder nogle der kender til den og kan i se en nub på billedet  og tør i at gætte ?? Jeg fatter det nemlig slet ikke  og kan ikke se den såkaldte nub 

Udfra teorien vil jeg gætte på en pige

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Mortil2drenge<3

AnoMom skriver:

Udfra teorien vil jeg gætte på en pige

Okay hvordan ser du det 

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Anonymor

Hvor langt er du på billederne? Mener man siger, at dens sikkerhed først er ordentlig valid fra 12+5, eller noget i den stil.. 

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Anonymor skriver:

Hvor langt er du på billederne? Mener man siger, at dens sikkerhed først er ordentlig valid fra 12+5, eller noget i den stil.. 

Er 13+2

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Thea14

Det er ikke helt vildt tydelige billeder, men ud fra den smule der kan ses, vil jeg ud fra nub teorien gætte på pige, men ud fra skull teorien gætte på en dreng.

Nub teorien bygger på at hvis nub'en er parallel med rygraden så er det en pige, og peger den væk fra rygraden er det en dreng. Tidligt i graviditeten vil alle nub'er dog tyde på pige. Nub'en ses som en hvid "pind" der hvor der senere kommer kønsorganer.

Skull teori bygger på formen af fosterets kranie. Piger har et mere rundt kranie, hvor drenges er mere firkantede i det...

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Det er ikke helt vildt tydelige billeder, men ud fra den smule der kan ses, vil jeg ud fra nub teorien gætte på pige, men ud fra skull teorien gætte på en dreng.

Nub teorien bygger på at hvis nub'en er parallel med rygraden så er det en pige, og peger den væk fra rygraden er det en dreng. Tidligt i graviditeten vil alle nub'er dog tyde på pige. Nub'en ses som en hvid "pind" der hvor der senere kommer kønsorganer.

Skull teori bygger på formen af fosterets kranie. Piger har et mere rundt kranie, hvor drenges er mere firkantede i det...

Okay tak for svar  jeg synes det vil være fedt hvis man gætter rigtig men det er jo 50/50 Nej desværre ikke så gode billeder Vil ikke rigtig ligge stille og jeg er lidt kraftig bygget så der er lige lidt mere fedt at skulle igennem og arvæv fra kejsersnit . 

Du er nummer 2 er siger dreng ud fra den der skull teori 

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Thea14 skriver:

Og så synes jeg bare ansigtet ser mærkelig ud  

Anmeld Citér

9. oktober 2017

AnoMom

Molly90 skriver:

Okay hvordan ser du det 

Hvis nubben er parallel med rygsøjlen eller max 30 grader derfra siger man pige. Hvis sen peger mere opad så siger man dreng. Og jeg synes den ser meget parallel ud på dine billeder

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Mortil2drenge<3

AnoMom skriver:

Hvis nubben er parallel med rygsøjlen eller max 30 grader derfra siger man pige. Hvis sen peger mere opad så siger man dreng. Og jeg synes den ser meget parallel ud på dine billeder

Kan bare ikke se den nub 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.