Oddsene for en graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
3 synes godt om
8. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hvad er oddsene for at jeg er gravid? 

Fik menstruation den 9september sidst.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2017

Ayasmor

50/50... enten er du eller også er du ikke...

Det er noget nær umuligt at udtale sig om, når der ikke er andre oplysninger end sidste mens 1. Dag.

Hvor lang er din cyklus normalt, har du haft ubeskyttet sex, lider du af tilstande, der kan påvirke mens cyklus.... osv osv....

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Anonym trådstarter

50/50... enten er du eller også er du ikke...

Det er noget nær umuligt at udtale sig om, når der ikke er andre oplysninger end sidste mens 1. Dag.

Hvor lang er din cyklus normalt, har du haft ubeskyttet sex, lider du af tilstande, der kan påvirke mens cyklus.... osv osv....

De sidste tre måneder har den været på 33-34dage kan jeg tælle. Nej jeg lider ikke af noget. Ja men kom ikke men derfor er chancen der stadig forventer min menstruation imorgen :// har bare en voldsom kvalme

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

De sidste tre måneder har den været på 33-34dage kan jeg tælle. Nej jeg lider ikke af noget. Ja men kom ikke men derfor er chancen der stadig forventer min menstruation imorgen :// har bare en voldsom kvalme

Det bedste du kan gøre er at tage en test i morgen, hvis mens udebliver og tage den derfra... chancen/risikoen, alt efter hvilket svar du ønsker, er der selvfølgelig ved ubeskyttet sex, men nogle gange kan man komme til at overtolke symptomer.

Så ja, det kan ingen herinde svare på, kun en test.

Krydser fingrer for det svat du ønsker 

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Det bedste du kan gøre er at tage en test i morgen, hvis mens udebliver og tage den derfra... chancen/risikoen, alt efter hvilket svar du ønsker, er der selvfølgelig ved ubeskyttet sex, men nogle gange kan man komme til at overtolke symptomer.

Så ja, det kan ingen herinde svare på, kun en test.

Krydser fingrer for det svat du ønsker 

det har jeg gjort og det var negativ. Ja det kan også bare være sygdom, forstoppelse eller lignede der giver mig kvalme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.