Netdating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg er klar til at finde en ny kæreste, men da jeg har børn kommer jeg ikke så meget ud hvor jeg kan møde en mand. 

Er der en netdating side I kan anbefale? Jeg er allerede på Tinder og egentlig tilfreds med det, synes bare ikke udvalget er særlig godt �� De sider jeg hat hørt om er meget dyre, og vil ikke betale hvis de ikke er gode. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er klar til at finde en ny kæreste, men da jeg har børn kommer jeg ikke så meget ud hvor jeg kan møde en mand. 

Er der en netdating side I kan anbefale? Jeg er allerede på Tinder og egentlig tilfreds med det, synes bare ikke udvalget er særlig godt �� De sider jeg hat hørt om er meget dyre, og vil ikke betale hvis de ikke er gode. 

Min erfaring er at man skal ind på betalingssiderne. - Så er de værste creeps sorteret fra. 

Jeg har været rigtig uheldig, og datet fyre der var fantastiske i starten, men efter lidt tid bliver de helt åndsvage. Nogle der ikke fatter en afvisning. Mere end en gang har jeg været nødt til at true med politi for at få en fyr til at fatte at der blev sagt nej. Sådanne fyre vil oftest ikke være på betalingssiderne, fordi det er dyrt, og det er væsenligt nemmere/billigere at finde en date på tinder, badoo og hvad de ellers hedder.

Når det er sagt så kender jeg ikke så meget til betalingssiderne, fordi jeg (pt i hvert fald) har droppet tanken om at finde en mand i den nærmeste fremtid.

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Anonym

Jeg fandt min mand på en side der hedder YouDate. Jeg fik også beskeder fra nogle ret underlige "mænd", inklusive én der med det samme spurgte om jeg kunne lide analsex, én der var "voksenbaby" og én der havde to børn fra to tidigere forhold, som han ikke magtede at se. Men man kan heldigvis blokere dem, hvis de ikke er af interesse.

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Soonmom

Jeg fandt min kæreste på badoo i sin tid.

Ingen af os var betalende medlemmer, men vi er da stadig sammen her to børn senere

Men der er self mange der er useriøse, dem tror jeg aldrig man slipper for  

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Anonym

Jeg fandt min mand på scor 

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Anonym

Dating.dk mødte jeg min mand.

vi var begge ærlig på vores profil og havde ikke opstillede billeder (jeg havde ikke engang billede på min profil) og så startede det ellers der.

jeg tænker ud fra hvad man skriver i sin profil, så er det også de typer man tiltrækker. Hvis man vitterligt skriver at man søger andet end bare en quickie, så er det vel (forhåbenligt) de fleste stoddere der springer over.... 

Synes i øvrigt jeg fornemmer der er kommet flere typer sider siden dengang, så man måske kan være lidt mere specifik/møde en der søger det samme.

f.eks. Farmerdating, partner med niveau, beautiful people osv...

held og lykke.

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Anonym

Jeg mødte min mand på dating.dk for snart 8 år siden. Har en veninde der også mødte hendes mand på dating.dk... meeeeen det er jo mange år siden nu og flere og flere dating sider er kommet til, så kan godt forstå der meget at `"vælge" imellem...

men ønsker dig held og lykke i jagten på manden, for han findes derude... om det er bag skærmen eller i det virkelige liv????  

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Thilde86

Min kæreste og jeg mødte hinanden gennem appen ”Happn”. For at være ærlig, så tror jeg ikke vi kan hjælpe dig med at vælge den rigtige datingside eller app, da det i mine øjne handler om at være heldig. Og det vil du finde nogen som har været på vidt forskellige sider/apps. Det handler simpelthen om, om den der er den rigtige for dig lige “tilfældigvis” er på den side eller app, som du vælger. Så jeg vil bare anbefale dig at prøve dig frem, og så må vi håbe du er heldig at møde den helt rigtige det sted 

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Tip!

Jeg mødte min kæreste på Tinder.. 

jeg tror det handler om hvad man ønsker at finde, og sortere røvhullerne fra.. for dem var der i den grad også der, da jeg fandt min dejlige kæreste. 

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Anonym

Jeg mødte min kæreste på badoo.. vi har nu barn og hus sammen :-) 

men der var altså også mange idioter derinde..

held og lykke med at finde kærligheden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.