Så hører man nede fra stuen :

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

Ansemusen

Haha!! Ja de sad også og så fodbold i selskabslokalet til min mormors 70 års fødselsdag  Det var jeg lidt forarget over! Det er da ikke hver dag man bliver 70! Og fodbold er der tit og det KAN jo optages!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Leneur

Ja min Silje-pige på 6 uger kan lige så godt lære det først som sidst at når der er landskamp, så er det, det tv'et er tunet ind på.

Anmeld

11. oktober 2009

Ansemusen

Ihh hvor er jeg glad for at min kæresdte ikke ser fodbold!! Vi kan dog begge godt finde på en sjælden gang imellem at tænde, hvis det er en meget meget vigtig EM kamp. Men er lææænge siden!

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min stakkels kæreste er jo svensk og han sad solidt plantet mellem kæreste og svigerfar der triumferede højlydt... Behøver jeg sige at jeg IKKE fik sex i går...?

Anmeld

11. oktober 2009

oo

Rosa skriver:

Min stakkels kæreste er jo svensk og han sad solidt plantet mellem kæreste og svigerfar der triumferede højlydt... Behøver jeg sige at jeg IKKE fik sex i går...?

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

HAHAHA... Den var go

Anmeld

11. oktober 2009

SaNiNa

Rosa skriver:

Hihi... det må have været et kønt syn højt råbende og så en helt mut mand mellem. det er da lige til e reklame

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.