SA men nu stigende hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
9 svar
4 synes godt om
5. oktober 2017

HappyOne

Den 30/8 får vi sat æg op. 

Den 11/9 posotiv test, hcg på 800

Den 18/9 begybder jeg at bløde rødt med klumper er til blodprøve hcg ligger på 11000

Den 20/9 endnu en blodprøve, stadig blødning dog ikke ret meget, hcg er faldet til 1700. De konstatere det er en spontan abort. 

Den 29/9 blodprøve igen, hcg kun faldet til 1200 hvilket ikke er ret meget. 

Den 3/10 endnu en blodprøve hcg ligger på 1700 dvs en stigning. 

Jeg kan ikke finde ud af om jeg er gravid eller ej, andre der har været i samme båd, vil gerne høre erfaringer da jeg synes det er psykisk hård. Skal have taget blodprøve på mandag og scannes tirsdag, men synes der er lang tid til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2017

esioul

HappyOne skriver:

Den 30/8 får vi sat æg op. 

Den 11/9 posotiv test, hcg på 800

Den 18/9 begybder jeg at bløde rødt med klumper er til blodprøve hcg ligger på 11000

Den 20/9 endnu en blodprøve, stadig blødning dog ikke ret meget, hcg er faldet til 1700. De konstatere det er en spontan abort. 

Den 29/9 blodprøve igen, hcg kun faldet til 1200 hvilket ikke er ret meget. 

Den 3/10 endnu en blodprøve hcg ligger på 1700 dvs en stigning. 

Jeg kan ikke finde ud af om jeg er gravid eller ej, andre der har været i samme båd, vil gerne høre erfaringer da jeg synes det er psykisk hård. Skal have taget blodprøve på mandag og scannes tirsdag, men synes der er lang tid til 

Har de set fosteret i livmoderen?

kan ikke lade være med at tænke graviditet udenfor livmoderen.

Anmeld Citér

6. oktober 2017

HappyOne

esioul skriver:

Har de set fosteret i livmoderen?

kan ikke lade være med at tænke graviditet udenfor livmoderen.

Nej det har de ikke. 

Anmeld Citér

7. oktober 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er en forfærdelig situation du er i,men med så kraftig faldende hcg,er der ikke tale om en levedygtig graviditet.

Det sker hyppigere end man lige tror,at hcg svinger i en kort periode,for så at gå i 0.

Og ellers vil man kigge efter en GUL,eller lave en udskrabning.

Anmeld Citér

7. oktober 2017

HappyOne

Mor_til_3_unger skriver:

Det er en forfærdelig situation du er i,men med så kraftig faldende hcg,er der ikke tale om en levedygtig graviditet.

Det sker hyppigere end man lige tror,at hcg svinger i en kort periode,for så at gå i 0.

Og ellers vil man kigge efter en GUL,eller lave en udskrabning.

Puha hvor er det altså bare hårdt. 3 år med nedgang, havde ellers lige troet at der var håb forude. Men ja i har nok ret, jeg har heller ingen symptomer heller 

Anmeld Citér

8. oktober 2017

Mortil2piger18

HappyOne skriver:

Puha hvor er det altså bare hårdt. 3 år med nedgang, havde ellers lige troet at der var håb forude. Men ja i har nok ret, jeg har heller ingen symptomer heller 

Øv det er fanme hårdt! Jeg blev også endelig gravid naturligt endda efter 2 aborter. Denne gang nåede vi helt til uge 20 før baby blev syg og vi måtte afslutte graviditeten. Vi har kæmpet i 3.5 år. Det er frygteligt 

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Mor_til_3_unger

Hvordan går det?

Anmeld Citér

11. oktober 2017

HappyOne

Mor_til_3_unger skriver:

Hvordan går det?

Jeg var til scanning i går og de mener der sidder npget moderkagevæv tilbage som.ikke har opdaget at graviditeten er gået til grunde, så skal vente til næste mens for at se om det kommer med ud der. 

Anmeld Citér

11. oktober 2017

Mor_til_3_unger

HappyOne skriver:

Jeg var til scanning i går og de mener der sidder npget moderkagevæv tilbage som.ikke har opdaget at graviditeten er gået til grunde, så skal vente til næste mens for at se om det kommer med ud der. 

Hvis du har moderkagevæv i livmoderen inu,og hcg er over 5,så får du jo hverken ÆL eller mens..

Jeg ville personligt kræve en udskrabning,det andet er jo ulideligt..

Hvor er det bare syndt for dig.

Anmeld Citér

11. oktober 2017

HappyOne

Mor_til_3_unger skriver:

Hvis du har moderkagevæv i livmoderen inu,og hcg er over 5,så får du jo hverken ÆL eller mens..

Jeg ville personligt kræve en udskrabning,det andet er jo ulideligt..

Hvor er det bare syndt for dig.

Mit hcg er faldet fra 1700 til 1617 på en uge, skal have taget blodprøve igen mandag og hvis den ikke er faldet mere tirsdag så skal jeg også have en udskrabning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.