Var gravid for 2 måneder siden, hvor det desværre endte i en MA. Graviditeten var planlagt og kæresten var 100% med på at lave en baby. Han glædede sig meget til at blive far og blev også utrolig ked af det da vi mistede.
Det har været hårdt efterfølgende, fordi jeg var længere tid om at komme over det end ham. Vi holdt en pause i vores forhold, fordi han ikke længere vidste om det skulle være os. Dog gik der kun 2 dage, så var vi sammen igen og han har sagt lige siden, at han aldrig vil undvære mig igen, og er sikker på, at det skal være os. Vores forhold går godt nu.
Inden pausen var vi blevet enige om at lade det komme, når det kom mht. PB. (Han var blevet lidt skræmt af alle de æl-test osv fra sidste gang) så det gjorde vi... tog det som det kom og beskyttede os ikke, og havde bare sex, når vi nu havde lyst, uden at tænke på ægløsning osv.
Meeeen - så siger han så til mig (lige inden vi holdt pause) at han slet ikke er klar endnu til at blive far, og gerne vil vente 1-2 år. Han har sagt at han bliver ked af det, hvis jeg er gravid nu. Jeg har været rigtig sur på ham, for føler at han måske godt lige kunne have sagt det INDEN vi havde sex... og forstår pludselig ikke, at han ikke vil alligevel, men godt ville for 2 måneder siden.
Jeg har endnu ikke fortalt ham, at jeg er gravid (fandt ud af det i morges) for vil ikke ødelægge hans dag (han skal noget bestemt i dag, hvor det er bedst han er glad)
hvad tænker i om dette? Og hvordan ville i sige det til ham? Er så forvirret og ked af det
Anmeld
Citér