Hjælp til sygt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2017

Lf

Jeg søger alle råd jeg kan finde.. vores søn på 1½ år er som lyn fra en klar himmel igår begyndt at hoste voldsomt og snottet løber og løber..han har været forkølet før men denne gang er det slet ikke som de andre. Han har ikke feber men han har fået Panodil 2 gange siden igår aftes da han slet ikke kan være i sin krop ellers. Han sover 30 minutter af gangen og er så vågen 1½ time før han overgiver sig igen selvom han er ved at falde om af træthed efter 5 minutter... Jeg skal bruge alle jeres råd til at komme hans hoste til livs, lægen bliver kontaktet kl 8.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2017

Bissen

Ikke så mange råd til hosten (andet end at tage til lægen) men et par tanker  

Kan det være Allergi? 

Var der noget anderledes ved igår? Nogle dyr han ikke var vant til? Støv? 

Lyder som min søn når hans allergi slår ud (da han ikke fik medicin). Hans allergi udløser også astmastisk bronkitis  

Men er det ligeså slemt nu? 

Anmeld Citér

5. oktober 2017

Lf

Bissen skriver:

Ikke så mange råd til hosten (andet end at tage til lægen) men et par tanker  

Kan det være Allergi? 

Var der noget anderledes ved igår? Nogle dyr han ikke var vant til? Støv? 

Lyder som min søn når hans allergi slår ud (da han ikke fik medicin). Hans allergi udløser også astmastisk bronkitis  

Men er det ligeså slemt nu? 

Tror desværre ikke det er allergi, det er nok noget han har slæbt med hjem fra dagpleje, der er flere der både snotter og hoster :-( han omgås de samme dyr som han plejer og vi har ikke ændret noget i hjemmet :-) 

Nu er han vågnet med feber så det er nok bare virus men en slem omgang af slagsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.