Stress :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. oktober 2017

Anonym trådstarter

Håber i vil læse færdig (:

Jeg har vært under kommunens vinger i ja små 6 år pga. en ulykke som gjorde de valgte at udrede mig i forbindelse med flexjob, men kunne ¨arbejde¨ i 25 timer i en fakta, så kommunen lavede jo en vurdering på at jeg kunne tage fuldtidsarbejde eller uddannelse inden for et år..

Så jeg begynde at læse igen her fra den 14 August i år, men der er så meget voksen mobning og jeg har fået taget en ordblindtest her i en alder af 27 år og har fundet ud af jeg er ordblind, men alt sammen gør det svært for mig og gå i skole, lave lektier og aflever opgaver, men det arbejdes der på..

Men i dag da jeg kommer hjem åbner jeg mine øjne op og ser endeligt hvor rodet mit hjem er, hvor uoverskueligt mine ting ligger og jeg bryder sammen da jeg ikke kan finde en bog som jeg ved jeg har haft i hænderne inde for de sidste 4 dage, men kan ikke finde den og ringer til min mor og er ked af det og græder over det her med den skide bog..

Cykler hjemmefra hvor jeg glemmer og slukke lyset i stuen og endda glemmer jeg og låse min dør og det plejer jeg aldrig og glemme..

Gad vide om jeg måske er ved og blive stresset ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2017

Carina:-)

Tænker ikke du er stresset ,men presset .

Når vi virkelig er på herhjemme med unger der skal til 1000 ting ,forældremøder -arbejdsrelateret møder 60 timers arbejde børn der er syge eller ikke vil sove ja så er der kaos herhjemme.

Og er der kaos i ens hjem er der også kaos i ens hjerne. 

Kaos gør at man glemmer ting,ikke kan huske og roder rundt i det man skal. 

Det er helt normalt og noget der sker for de fleste indimellem når man er presset.

Hvis du har været i systemet så længe,og har været ret ung da du startede tænker jeg du må have en god sagsbehandler og måske en mentor?

Under alle omstændigheder er det ikke flovt at bede om hjælp.

Du må åben op og fortælle dit netværk,at lige nu er det bare så svært for dig at overskue dit hjem og du har brug for en hånd. 

Sådan at den periode ikke bliver permanent.- og udvikler sig til stress. 

Så fat i sagsbehandler ,mor veninde what ever og bed om hjælp til at få ryddet op,få sat ord på dine tanker om din skole osv. 

Anmeld Citér

4. oktober 2017

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Tænker ikke du er stresset ,men presset .

Når vi virkelig er på herhjemme med unger der skal til 1000 ting ,forældremøder -arbejdsrelateret møder 60 timers arbejde børn der er syge eller ikke vil sove ja så er der kaos herhjemme.

Og er der kaos i ens hjem er der også kaos i ens hjerne. 

Kaos gør at man glemmer ting,ikke kan huske og roder rundt i det man skal. 

Det er helt normalt og noget der sker for de fleste indimellem når man er presset.

Hvis du har været i systemet så længe,og har været ret ung da du startede tænker jeg du må have en god sagsbehandler og måske en mentor?

Under alle omstændigheder er det ikke flovt at bede om hjælp.

Du må åben op og fortælle dit netværk,at lige nu er det bare så svært for dig at overskue dit hjem og du har brug for en hånd. 

Sådan at den periode ikke bliver permanent.- og udvikler sig til stress. 

Så fat i sagsbehandler ,mor veninde what ever og bed om hjælp til at få ryddet op,få sat ord på dine tanker om din skole osv. 

Mange tak for hjælpen for din besked (:

Synes alt virkelig træls osv lige nu, men har også en masse hormoner lige nu der køre rundt i kroppen..

Men tænker ja jeg må bede om hjælp og har også sendt en besked til skolen eller min kontakt lære så hun ved noget om det..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.