Pressen i æggestok :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

133 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hejsa piger :-) 

Min kæreste og jeg har prøvet i snart at blive gravide i snart 4 år, vi har været under udredning og vi skal have hjælp.. vi er endnu ikke startet behandling, Jeg skal først melde mig ved min næste mens som er om 8 dage... så min kæreste og jeg har ikke prøvet bevidst at blive gravide denne måned netop fordi vi venter på behandling, men jeg har så fundet ud af at vi havde sex på dagen af min ægløsning.. det har jeg først fundet ud af idag.. og grunden til jeg kom i tanke om det er jeg har nogle mærkelige sammentrækninger i mine æggestokke, lidt mens aggtige, men slet ikke i nærheden af mens smerter.. og det har jeg haft lige siden vi havde sex den dag.. Mine symptomer på mens starter altid 3 dage før min mens og det er sikkert hver gang, så det er ikke "opstart" af dette.. men hvad kan det så være? Jeg har ikke nogle andre symptomer udover jeg kan hurtigt få kvalme ved sult eller ved at kører bil. 

Andre der har prøvet lignede?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2017

Anonym

Selvom du først plejer at få symptomer på mens tre dage før din mens, så kan det sagtens pludselig ændre sig, eller bare være anderledes denne gang, og en af de to muligheder tror jeg helt sikkert er tilfældet.

Mit gæt vil være at din krop reagerer anderledes end normalt, fordi du ved nu at I skal igang med behandling til næste cyklus, og chancen for graviditet derfor pludselig bliver virkelig for jer. Sådan noget kan sagtens påvirke ens cyklus.

Det kan også være du får mens før normalt af samme grund, og dine symptomer derfor starter tidligere, men det vil tiden vise.

Men som sagt kan din cyklus sagtens pludselig ændre sig eller være anderledes end normalt, selvom den altid har været som du beskriver, det er helt normalt og noget næsten alle kvinder oplever en eller flere gange i deres liv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.