Post med Dao

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej hej

• Skal lige hører, skal man virkelig bruge både ens telefon nummer og mail adresse, for at sende post  med Dao?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2017

Loa

Anonym skriver:

Hej hej

• Skal lige hører, skal man virkelig bruge både ens telefon nummer og mail adresse, for at sende post  med Dao?

Tror jeg ja.

er fordi du både får besked på mobil og mail om din pakke. Måske det er en slags sikkerhed?

Anmeld Citér

1. oktober 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej hej

Ja. Du skal bruge begge dele. Det er af sikkerhedsmæssige årsager. 

Hvis din mobil går i stykker eller er ude for dækning har du mail til at modtage besked på. 

Anmeld Citér

1. oktober 2017

Rockertand

Hej hej

Jeg sender både med gls og DAO.

Ja, det er et genialt system. Man får sms/mails om indlevering, hvornår pakken er fremme og hvornår modtager har afhentet.

Det går lynhurtigt, er billigt og nemt, og alle mine pakker er altid nået frem (sender mange) - i modsætning til PostNord, som er fuldstændig stik modsat. Havde et par kunder, der var skeptiske overfor de der nye firmaer og insisterede på, at det skulle være PostNord - de måtte så vente hhv. 10 og 12 dage på deres forsendelse, hvor vi faktisk havde opgivet håbet. DAO-kunderne fra samme dag modtog deres pakker dagen efter.

- og nej, har ikke aktier i hverken gls eller DAO, selvom jeg ville ønske det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.