Legetøj - Pige på 8 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2017

mor0914

Hej.

Vi har en datter på 8 år, som ikke rigtig vil lege med hendes legetøj mere...

Må jeg spørge hvad jeres piger i den alder leger med? Og hvilke ønsker de har til jul?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2017

Troldemommi

mor0914 skriver:

Hej.

Vi har en datter på 8 år, som ikke rigtig vil lege med hendes legetøj mere...

Må jeg spørge hvad jeres piger i den alder leger med? Og hvilke ønsker de har til jul?

Min egen datter er kun 6, men hendes kusine er 8 år, hun er glad for kreative ting, og så er hun vældig glad for LEGO friends og little PET shop.

Hun leger også med nogle små bitte dimser, jeg tror det er madvarer i miniformat, men jeg ved ikke hvad de hedder.

Anmeld Citér

1. oktober 2017

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Min pige på 8 leger med Lego Friends, Barbie, bamser, Shopkins og så er der masser af kreative produktioner fra hende Elsker bare at lytte når hun sidder og leger med Barbie

Hun er selvfølgelig også glad for Ipad'en - den bruger hun bl.a. til at optage sin lege/historie nogen gange.

Anmeld Citér

1. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea er lige blevet 9 år, men hun er helt vild med LEGO elves, LEGO friends, Barbie, shopkins og mange mange andre ting, så det var det hun fik i fødselsdagsgave.

Hun fik også en storpige hygge/shoppe tur af moster og onkel, med overnatning og hårklipning, som hun indløser i uge 43.

Udover det er der praktiske ønsker, som nyt tøj, sko og cykel.

thea er også glad for bøger, som hun også fik et par stykker af, og til jul får hun nok flere bøger fra en serie og LEGO. Vh Stine 

Anmeld Citér

1. oktober 2017

Anonym

Lego friends

Lego Elves 

Hobbyprojekter

Bøger

Anmeld Citér

1. oktober 2017

mor0914

Tak for alle jeres svar 

Vores datter er lige holdt op med at lege med LEGO Friends. En dag kom hun ud til os og sagde at vi gerne måtte pakke det væk, da hun ikke ville lege med det mere. Det samme var tilfældet med My Little Pony. 

Hun leger med shopkins og lidt med de nye LOL dukker. 

Men synes bare lige pludselig at de bliver for hurtigt store  

Bøger er en god idé, hun elsker at læse. 

Hvilke bøger/serier læser jeres piger?

Anmeld Citér

2. oktober 2017

MetteT

Min datter "leger" rigtig meget med topmodel.. hun kan tegne i timevis.. hun blir 9 til december.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.