Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror måske jeg endelig er heldig at det er min tur til at blive gravid !
- Jeg har testet positivt i 3 dage . er omkring 3+2 3+5
Skal først have menstruation søndag som jeg håber bliver væk !
Hvad siger I??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ser to streger, men jeg vil mene det er for tidligt at være sikker på det ikke bare er en bio, når du ikke er længere en krydser for den bliver der forsigtigt tillykke
Ck93 skriver: Jeg ser to streger, men jeg vil mene det er for tidligt at være sikker på det ikke bare er en bio, når du ikke er længere en krydser for den bliver der forsigtigt tillykke
Kan det også blive en bio selvom den er blevet tydeligere for hver dag ?
Anonym skriver: Kan det også blive en bio selvom den er blevet tydeligere for hver dag ?
Ja det kan den i grunden godt.
Men det håber vi bestemt ikke
SDD skriver: Ja det kan den i grunden godt. Men det håber vi bestemt ikke
uuuh.. Håber jeg er heldig!
sidst jeg havde en bio, var den kun positiv i 1 dag . og så negativ alle andre dage !
så jeg håber virkelig det er min tur denne gang !
Anonym skriver: uuuh.. Håber jeg er heldig! sidst jeg havde en bio, var den kun positiv i 1 dag . og så negativ alle andre dage ! så jeg håber virkelig det er min tur denne gang !
Hvis graviditeten går til grunde indtil uge 6 kaldes det en bio, derefter en spontan abort. Så man kan sagtens få meget tydelige tests og også der bliver tydeligere i flere uger endda, men hvor det alligevel ender i en bio. Men lad være med at tage sorgerne på forskud og tro på den lille spire bliver derinde
Anonym skriver: Hvis graviditeten går til grunde indtil uge 6 kaldes det en bio, derefter en spontan abort. Så man kan sagtens få meget tydelige tests og også der bliver tydeligere i flere uger endda, men hvor det alligevel ender i en bio. Men lad være med at tage sorgerne på forskud og tro på den lille spire bliver derinde
Du har ret :-)
Men vi krydser for dig
Anonym skriver: Jeg tror måske jeg endelig er heldig at det er min tur til at blive gravid ! - Jeg har testet positivt i 3 dage . er omkring 3+2 3+5 Skal først have menstruation søndag som jeg håber bliver væk ! Hvad siger I??
Kan se du har testet meget tidligt & snakkede om du skulle have din periode i dag..
Har du taget en ny test i dag eller ?
Rikkemor89 skriver: Kan se du har testet meget tidligt & snakkede om du skulle have din periode i dag.. Har du taget en ny test i dag eller ?
Ja , den viser stadig positivt og stadig ingen mens! så jeg krydser alt hvad jeg har for at det bliver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128