Har jeg ægløsning nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2017

Noor

Hej alle skønne damer.

Jeg har lige været på wc og der opdagede jeg noget som ligner ægløsningsslim på en prik, hvilket jo er perfekt! bare ikke på cyklusdag 42?? Udover det har jeg jo haft det en gang tidligere i min cyklus? Kan nogen hjælpe? Har i haft ægløsningsslim på det tidspunkt i jeres cyklus? I så fald, hvad betød det?

Min cyklus er normalt ca. 39 dage lang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2017

Ayasmor

Noor skriver:

Hej alle skønne damer.

Jeg har lige været på wc og der opdagede jeg noget som ligner ægløsningsslim på en prik, hvilket jo er perfekt! bare ikke på cyklusdag 42?? Udover det har jeg jo haft det en gang tidligere i min cyklus? Kan nogen hjælpe? Har i haft ægløsningsslim på det tidspunkt i jeres cyklus? I så fald, hvad betød det?

Har du taget en test?

Anmeld Citér

29. september 2017

Anonym

Noor skriver:

Hej alle skønne damer.

Hvornår har du sidst haft sex?

Anmeld Citér

30. september 2017

Noor

Ayasmor skriver:

Har du taget en test?

Jeg tog en test for fem dage siden som var negativ..

Anmeld Citér

30. september 2017

Noor

Anonym skriver:

Hvornår har du sidst haft sex?

Det er ikke andet end et par dage siden 

Anmeld Citér

30. september 2017

Ayasmor

Noor skriver:

Jeg tog en test for fem dage siden som var negativ..

Prøv at tage en igen... nu er du gået over tid og fortsat ingen mens

Anmeld Citér

30. september 2017

Anonym

Noor skriver:

Hej alle skønne damer.

Jeg oplevede lgløsnings udflåd et par dage inden jeg begyndte at bløde. Virkelig mærkeligt. Min cyklus var også oppe omkring de 40 dage denne gang. Normalt er den omkring 33-35

Anmeld Citér

2. oktober 2017

Noor

Jeg er oppe på cyklusdag 45 idag og der er ingen mens, tror hele tiden at den er komme på grund af udflåd... tog dog en test igår som var bragende negativ.. 

har aldrig haft en så lang cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.