Gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. september 2017

Anonym trådstarter

Ja jeg er gravid og Mega glad. Jeg tror jeg er 4+5 idag så det meget nyt, men er ikke sikker på hvor langt jeg er da min mens ikke er relmessig.

men har været på sygehuset i onsdag & idag for at se om det der hcg tal stiger, og det gør det fik jeg afvise idag. Var på sygehuset i onsdag hvor jeg fik en scanner op i skeden for at se hvor langt jwg var. Men hun kunne godt se noget men vidste ikke helt hvad endnu da jeg ikke er langt nok henne. De sagde jeg skulle ringe til vagtlægen eller lægen hvis jeg fik smelter & ondt. Hvilket jeg ikke har haft endnu, & håber selvfølgelig heller ikke det komme. Har fået en tid til scanning den 12 okt hvor jeg er i uge 7 der kunne de godt se noget mente hun. Men nu går jeg selvfølge og tror det væreste tror i der er noget galt. Eller er det bare mig.

hjælp!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2017

Anonym trådstarter

Slet ikke nogle som kan hjælpe 

Anmeld Citér

29. september 2017

Panther

Profilbillede for Panther

Altså hvorfor skulle der være noget galt? Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan gennemskue, hvorfor du overhovedet skal scannes/tjekkes inden nf? Er der en særlig grund til, at du er i risikozonen?

Anmeld Citér

29. september 2017

Mortil2piger18

Altså hvad er det du vil have hjælp til? Dine test er positive, dit hcg stiger, du har ikke ondt? Jeg forstår ikke helt hvad du ønsker hjælp til?

Anmeld Citér

29. september 2017

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Altså hvorfor skulle der være noget galt? Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan gennemskue, hvorfor du overhovedet skal scannes/tjekkes inden nf? Er der en særlig grund til, at du er i risikozonen?

Nej er ikke i risiko zonen.

men de ville vidst tjekke hvor langt jeg er henne da min mens er meget ureal messing. Og jeg ikke selv ved det. 

Kan det være det. Men er kun 6+4 når jeg skal scannes kan de så godt se det der.

Anmeld Citér

29. september 2017

Anonym trådstarter

Mortilenengel17 skriver:

Altså hvad er det du vil have hjælp til? Dine test er positive, dit hcg stiger, du har ikke ondt? Jeg forstår ikke helt hvad du ønsker hjælp til?

Jeg forstå ikke helt hvorfor jeg skal til scanning når jeg er 6+4 som jeg selv tror jeg er. Kan de se om der er et foster der 

Anmeld Citér

29. september 2017

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Jeg forstå ikke helt hvorfor jeg skal til scanning når jeg er 6+4 som jeg selv tror jeg er. Kan de se om der er et foster der 

Ja? 

Anmeld Citér

30. september 2017

Anonym trådstarter

Mortilenengel17 skriver:

Ja? 

Ok men så er der ikke noget galt vel  

Anmeld Citér

30. september 2017

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Ok men så er der ikke noget galt vel  

Jeg kan jo ikke love dig at der ikke er noget galt med dit barn. Det kan man jo ikke se nu uanset hvad. Men så længe dit hcg stiger er du gravid og hvis det tyder på der er noget i din livmoder.. i uge 7 kan man se hjerteblink. Føret i uge 12 og 20 kan de sige noget om barnets helbred..

Anmeld Citér

30. september 2017

Ano87

Når de ikke kan se noget, så kan de jo heller ikke sige noget. Så det er vel kun derfor du skal til ekstra skanning?

Man kunne heller ikke se noget i mig i uge 4,og det var ikke engang pga graviditet jeg skulle tjekkes. Ellers havde min første skanning først været nf'en.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.