En tur i tivoli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2009

NaFe

Ja idag tog Feluca og jeg, sammen med min søster og mor, en tur i tivoli. Der jo hallowen tema hele efterårsferien.. Nøj vor var der mange græskar, tror det noget med 17.000 de har brugt til udsmykning. Og kæmpe græskar fik vi også set, et på 275kg..wow. Men en rigtig hyggelig dag... Og Feluca var helt vild med de mange ting der var a se på....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Dictes mor

Sikke nogle dejlige billeder. Jeg kunne godt tænke mig at se Tivoli i haloween udsmykning. Det ser ud til I havde en dejlig dag. Det er nogle dejlige billeder, og Felucca ser bare så glad ud!

Anmeld

11. oktober 2009

Vingummien

Ej det ser da virkelig hyggeligt ud, og hun er bare så sød Er vildt så store de kan blive såådan nogle græskar, hun forsvinder jo helt bagved ved dem

Vi skal derover i December når der er julepynt osv derover, bliver så hyggeligt altså.

Anmeld

11. oktober 2009

NaFe

Majastina skriver:

Sikke nogle dejlige billeder. Jeg kunne godt tænke mig at se Tivoli i haloween udsmykning. Det ser ud til I havde en dejlig dag. Det er nogle dejlige billeder, og Felucca ser bare så glad ud!

Ja syntes faktisk det havde gjort meget ud a det derinde..det jo kun en uge man kan se det...men det rigtig hyggeligt der inde...

Anmeld

11. oktober 2009

NaFe

suanne85 skriver:

Ej det ser da virkelig hyggeligt ud, og hun er bare så sød Er vildt så store de kan blive såådan nogle græskar, hun forsvinder jo helt bagved ved dem

Vi skal derover i December når der er julepynt osv derover, bliver så hyggeligt altså.

Uha er os altid der inde til Jul..syntes det vildt hyggeligt bare a gå rundt. Og vi skal da også derind med feluca i går...smiler

Anmeld

11. oktober 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Uha er os altid der inde til Jul..syntes det vildt hyggeligt bare a gå rundt. Og vi skal da også derind med feluca i går...smiler

Så kan det være vi støder sammen hehe

Anmeld

11. oktober 2009

NaFe

suanne85 skriver:

Så kan det være vi støder sammen hehe

Hehe Ja det kunne jo være..man ved jo aldrig..griner..

Anmeld

12. oktober 2009

JustAnotherName

Sikke nogle dejlige billeder. Skønt at "blive taget med" og få lov at tage del i lidt fra jeres liv (både her og flere andre gange i form af billeder og tekst).

Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag 

Anmeld

12. oktober 2009

NaFe

JustAnotherName skriver:

Sikke nogle dejlige billeder. Skønt at "blive taget med" og få lov at tage del i lidt fra jeres liv (både her og flere andre gange i form af billeder og tekst).

Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag 

Smiler...taaaaak... Og ja det var en rigtig skøn dag...

Anmeld

12. oktober 2009

grinbidderen

hvór ser det bare ud som i virkelig har hygget jer inden i tivoli.. tænkte på at man jo kunne lave et baby-træf i tivoli her i julen hvor der så osse kunne komme nogen fra fyn og jylland og selvføllig fra sjælland... det kunne jo være en hel dags hygge dag.... knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.