Tak for Jeres krydsede fingre... de har også hjulpet - i hvert fald har vi fået lejligheden...
Desværre var den bare så enormt skuffende da vi var ude at se den i mandags at vi ikke vil have den :'( På de papire vi havde, og på plantegningen der så det hele bare så perfekt ud - men da vi var derude viste den sig at være helt grotesk dårlig - den virkede (indrømmede, målte ikke rigtig op, da vi med det samme så at vi ikke ville have den) i hvert fald 30 kvm mindre end den burde være (og ja, ved da godt at målet er brutto, og at både opgang og det hele tæller med ... meeen 30 kvm :p)
Nå, men sagen er så den at vi blev vist en bolig i en nabo ejendom (samme der har lavet det), og den lejlighed var bare MEGET bedre, og ville kunne bruges til noget. Vi skynder os hjem og kontakter boligselskabet som fortæller os at der er én tilbage, og den vil blive reserveret til os - lækkert!
Jeg får at vide at de vil ringe til os når der er svar fra kommunen (som jo skal godkende alle ansøgninger), og så vil de se om kommunen godtager at den godkendelse bliver brugt til den nye lejlighed i stedet - så vi slipper for at sende en ny ansøgning ind til kommunen.
I dag ringede jeg til boligselskabet, fodi jeg ikke har hørt noget (og går da og er ved at nå panikstadiet - skal jo flytte ind pr. 1/5 - det er da snart :S) og de kunne fortælle mig at vi er blevet godkendt til den første - så langt så godt.
Hun kunne så bare slet ikke se noget om at vi var opskrevet til den i brohuset (som den anden hedder) - og hende jeg snakkede med i mandags, og som reserverede til mig var der selvfølgelig ikke 8(
Lettere panisk ringer jeg igen, og bliver ved med at blive stillet om, fordi der åbenbart ikke er nogen på arbejde.
Tilsidst ender klokken med at bliver over 15, og da jeg ringer til et nummer jeg har fået bliver jeg stillet om til receptionen - og en meget meget sur dame fortæller mig at der er LUKKET!!! jeg forklarer mig (og ja, nu er jeg nok også sur at høre på), og siger at det simpelthen ikke kan passe at jeg skal vente til i morgen - og muligvis mandag, med overhovedet at få at vide om jeg er skrevet op til en bolig! - hun kommer med en kæmpe opsang om at det ikke er hendes job at stå til regnskab over for mig om, hvorfor deres medarbejdere ikke er mødt på arbejde og bla bla... og til sidst ender det sgu med at jeg siger hende i mod da hun siger at de gør deres job så godt de kan :$ blev helt flov - men synes bare ikke de gør det godt nok - man kan da ikke bare udskyde og udskyde og udskye - der er kun 14 dage til vi skal flytte - og vi skal jo da have flyttet både telefon, net og TV... og de forventer jo også at man gør det i god tid :S
Nå, men ... er da bare SÅ arrig lige nu - og bliver helt hysterisk hvis ikke de har svar til mig i morgen - og i øvrigt også hvis de har lejet den lejlighed ud, som de havde lovet os >(
Anmeld