Langsom starter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.453 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2017

Anonym trådstarter

Var til tidlig scanning i dag, og umiddelbart kunne  man ikke se noget andet end tykke/hævet slimhinder og livmoder. Blodprøven viste en stigning af hcg fra mandag til onsdag.

Andre der har prøvet det samme og endt lykkeligt? 

Skal til scanning og have taget blodprøve igen på onsdag, hvor jeg forhåbentlig kan få endelig svar på hvilken vej graviditeten går  håber på positiv svar. 

Jeg har i hvert fald flere symptomer - kvalme, træthed og uro i maven, men desværre også blødninger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2017

Buller4321

Jeg er gravid i uge 29, en graviditet som var dømt ude, da mine hcg tal ikke steg som de skulle i starten. De steg kun med 20 % ca pr dag og skal minimum stige med 30 og meget gerne 50 % pr dag. 

Jeg havde faktisk indstillet mig på den 4 abort i streg, men da jeg kom til scanning i uge 7 var der hjerteblink  

jeg synes jævnligt man hører om en slow starter, hvor det alligevel ender godt ☺️

Held og lykke til dig 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Buller4321 skriver:

Jeg er gravid i uge 29, en graviditet som var dømt ude, da mine hcg tal ikke steg som de skulle i starten. De steg kun med 20 % ca pr dag og skal minimum stige med 30 og meget gerne 50 % pr dag. 

Jeg havde faktisk indstillet mig på den 4 abort i streg, men da jeg kom til scanning i uge 7 var der hjerteblink  

jeg synes jævnligt man hører om en slow starter, hvor det alligevel ender godt ☺️

Held og lykke til dig 

Sikke en dejlig historie fra dig 

På to dage er tallet steget fra 167 til 179, men lægen var ikke helt tilfreds med det. 

Så inden opkaldet i dag fra sygehuset havde jeg også indstillet mig på den tredje abort i streg, men har stadig en lille håb. 

Det tager så hårdt psysisk på mig, men det kender du vel godt?! 

Anmeld Citér

28. september 2017

Buller4321

Anonym skriver:

På to dage er tallet steget fra 167 til 179, men lægen var ikke helt tilfreds med det. 

Så inden opkaldet i dag fra sygehuset havde jeg også indstillet mig på den tredje abort i streg, men har stadig en lille håb. 

Nej det var desværre en meget lille stigning 

jeg kender det udemærket godt, det er rigtig frustrerende og enormt hårdt psykisk. 

Jeg havde 3 aborter og skulle ind og udredes, da vi finder ud af jeg er gravid igen. Så jeg fik taget blodprøver for at se om de kunne finde et problem, men mine blodprøver var fine, og fosteret udviklede sig som det skulle på trods af dårlige hcg tal. Så jeg har ikke fået nogen behandling. 

Hudk at hvis dette desværre ender som 3 abort, kan du blive henvist til HAB, så du evt kan blive udredt for de gentagne aborter. 

Der er desværre en lille procent del af kvinder, som oplever gentagne aborter - men man kan komme i behandling, og mange ender med at få en bebs ud af det  

Anmeld Citér

28. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er desværre slet ikke nok, som udgangspunkt skal der ses en fordobling så tidligt.

Anmeld Citér

28. september 2017

Anonym trådstarter

Buller4321 skriver:

Nej det var desværre en meget lille stigning 

jeg kender det udemærket godt, det er rigtig frustrerende og enormt hårdt psykisk. 

Jeg havde 3 aborter og skulle ind og udredes, da vi finder ud af jeg er gravid igen. Så jeg fik taget blodprøver for at se om de kunne finde et problem, men mine blodprøver var fine, og fosteret udviklede sig som det skulle på trods af dårlige hcg tal. Så jeg har ikke fået nogen behandling. 

Hudk at hvis dette desværre ender som 3 abort, kan du blive henvist til HAB, så du evt kan blive udredt for de gentagne aborter. 

Der er desværre en lille procent del af kvinder, som oplever gentagne aborter - men man kan komme i behandling, og mange ender med at få en bebs ud af det  

Tak 

har fået en tid i morgen allerede til et tjek, da jeg bløder en del efter min mening og så har jeg her til aften haft smerter, når jeg går og sætter mig ned 

det er så psykisk hård. 

Anmeld Citér

28. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Puhhh ha, det var godt nok en lille stigning, alt for lille. Så tror også du må indstille dig på en bio. Øv! Men fat mod, det skal nok lykkes 

Anmeld Citér

29. september 2017

Anonym trådstarter

I dag sluttede det igen igen.... 

så takker af for denne gang og håber jeg indenfor en kort periode kommer igen 

Anmeld Citér

29. september 2017

Maalene

Det gør mig rigtig ondt - sender en masse varme tanker afsted til jer og håber virkelig snart lykken vender 

Har selv mistet 2 gange, så kan virkelig sætte mig ind i, hvor svær en tid I går igennem   Men har i dag 2 sunde og raske piger, så er sikker på, at det også nok skal lykkes for jer - jeg krydser ihvertfald alt, hvad jeg kan for jer 

Anmeld Citér

30. september 2017

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Det gør mig rigtig ondt - sender en masse varme tanker afsted til jer og håber virkelig snart lykken vender 

Har selv mistet 2 gange, så kan virkelig sætte mig ind i, hvor svær en tid I går igennem   Men har i dag 2 sunde og raske piger, så er sikker på, at det også nok skal lykkes for jer - jeg krydser ihvertfald alt, hvad jeg kan for jer 

Tak 

vi har desværre været igennem 4 stk nu og har også en datter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.